امید نورافکن که در فصل جاری با اعتماد مظلومی به ترکیب استقلال اضافه شده است روز گذشته نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. جوان آینده دار تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است که مشروح آن در ادامه می آید:

ملاقات با مجیدی

از زمانی که صدای آمدن آقا فرهاد(مجیدی) را شنیده بویم منتظر آمدن او بودیم زیرا حتی اسم او نیز بر روی تیم تاثیر گذار است. خیلی برخورد گرمی با من داشتند و در پایان بازی نیز به من گفتند که این روند را ادامه دهم تا به استقلال کمک کرده باشم. آقا فرزاد نیز بعد از بازی به من و محسن کریمی خسته نباشید گفت و رفتارهای آقا فرزاد نیز روحیه زیادی به من می داد.

برای اولین بار 80 هزار هوادار را دیدم

برای اولین بار که در برابر این تعداد هوادار به میدان می رفتم و واقعا حس خوبی بود. در رختکن مربیان به ما گوشزد کردند که از هواداران انرژی مثبت بگیرید و مواظب باشید تا دچار استرس نشوید و خدا را شکر می کنم که در نهایت توانستیم با پیروزی آنها را خوشحال به خانه بفرستیم و صدر جدول را دوباره تصاحب کنیم. امیدوارم باز هم هواداران به ورزشگاه بیایند و فکر می کنم با بازی خوبی که روز گذشته تماشا کردند در ادامه فصل نیز به کمک تیم ما بیایند.

تعویضی بازی کردن هم افتخار است

از ابتدا فصل فکر می کردم که در این فصل به من بازی برسد و با همین هدف تمرینات را شروع کردم و سعی کردم با تمرکز خودم را آماده نگه دارم. حالا نیز باعث افتخار من است که برای استقلال به میدان رفتم. حتی تعویضی بازی کردن برای استقلال نیز افتخار است زیرا این تیم را دوست دارم و به پیراهن آبی آن تا آخرین روز فوتبالم عرق خواهم داشت.

تمام تلاشم را می کنم تا دیگر صحنه پنالتی تکرار نشود

من اصلا نباید در کار داوران دخالت کنم اما در توضیح آن صحنه باید بگویم آن گونه که من متوجه شدم، بازیکن حریف پایش را بین پای من گیر انداخت و هر دو به زمین خوردیم که در فیلم بازی نیز مشخص است. من نمی خواهم بگویم پنالتی بود یا نه ولی تمام سعی و تلاشم را انجام می دهم تا دیگر این اشتباهات را تکرار نکنم و فقط برای استقلال مفید باشم.

بین دو نیمه اشک ریختم

ما بین دو نیمه دو بر صفر از حریف جلو بودیم اما من در رختکن احساساتی شدم و اشک ریختم. من برای تیمی بازی می کنم که واقعا دوستش دارم و همه بازیکنان تیم نیز برای موفقیت آن تلاش می کنند. زمانی که یک مربی به جوانی مانند من اعتماد می کند نباید اشتباهی انجام بدهم و توقع نداشتم که با اشتباه من برای تیم دردسر ایجاد شود. در رختکن از خودم ناراضی بودم و به همین دلیل بود که اشک ریختم اما آقا مهدی رحمتی من را آرام کرد و با روحیه دادن به من کمک کرد تا در نیمه دوم هم برای استقلال بازی کنم.

مهار پنالتی روحیه من را از صفر به صد رساند

وقتی آقای رحمتی پنالتی را گرفت روحیه من از صفر به صد رسید و توانستم دوباره به بازی برگردم و بر موفقیت تیم تمرکز کنم. در لحظه پنالتی من خوشحالترین بازیکن زمین بودم و فکر کنم از عکس العمل هایم این موضوع معلوم بود.

دم آقای مظلومی گرم

زبان من بسیار ساده است و دوست دارم و با زبان خودم و گفتن این که دم آقای مظلومی گرم از او تشکر کنم. کمتر مربی در این برهه از فصل به جوانانی مانند من اعتماد می کند ولی اعتماد ایشان به من هدیه ای بود که به من تقدیم کردند و قول می دهم اگر باز هم به من اعتماد کنند با تکرار نکردن اشتباهاتم پاسخ مناسبی برای اعتماد ایشان داشته باشم.

از ابتدای فوتبال به دنبال این روزها بودم

از روزی که در تیمهای پایه استقلال کارم را آغاز کردم خودم را برای این روزها آماده می کردم و سعی می کردم با برنامه پیش بروم. همیشه بازی های هم پست خودم را دنبال می کردم و دوست داشتم تا بتوانم روزی در سمت چپ استقلال بازیکن مفیدی باشم. حالا نیز که عضوی از تیم استقلال هستم از همه اعضای کادر فنی که به من اعتماد کردند، از تمامی بازیکنان که برای حضور در تیم به من روحیه دادند و کل مجموعه استقلال تشکر می کنم.