رونالدو برزیلی می‌گوید در نیمار آنقدر توانایی و پتانسیل می‌بیند که یک روز جای لیونل مسی را در ترکیب بارسلونا بگیرد. نیمار که سال 2013 به بارسا ملحق شد، سال گذشته برای اولین بار در جمع سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا قرار گرفت که این اتفاق، رویداد مهمی در حرفه ستاره 24 ساله پیشین سانتوس بود و پتانسیل او را جهت تبدیل شدن به رقیبی جدید برای مسی و رونالدو در کورس کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال، به اثبات رساند.

رونالدو در همین خصوص به سایت کالچومرکاتو گفت: من واقعاً نیمار و بازی‌اش را دوست دارم. بازی او تا حدودی شبیه من است. او در بدو ورودش به بارسلونا برای تطبیق دادن خود با شرایط بازی در این تیم مشکل داشت، اما من می‌دانستم که او سرانجام موفق می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نیمار می‌تواند جانشین مسی در بارسلونا شود، تأکید کرد: بله. او تمام آن چیزهایی را که برای رسیدن به سطح مسی لازم است، در اختیار دارد.

مهاجم برزیلی پیشین کهکشانی‌ها در ادامه از زیدان برای رساندن رئال مادرید به اهدافش در فصل جاری از جمله کسب «اون‌دسیما» (یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) حمایت کرد و گفت: همه می‌دانند که زیزو برای من دوستی فوق‌العاده است. من از صمیم قلب امیدوارم که او به عنوان سرمربی رئال مادرید عملکردی موفق داشته باشد.

وی افزود: زیدان بهترین بازیکنی بود که در تمام دوران بازیگری‌ام در کنارش بازی کردم و با او واقعاً از فوتبال بازی کردن لذت می‌بردم. آیا امسال می‌تواند سال او و رئال مادرید باشد؟ من می‌گویم بله. رئال مادرید باید روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کند. به نظر من رئال هرآنچه که برای قهرمانی در این رقابت‌ها لازم است، در اختیار دارد. پیروزی که رئال در خانه رم (در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) کسب کرد، برای زیدان واقعاً مهم بود.