قهرمانی در آسیا تقدیم به مردم ورامین!

پیام خانلرخانی در این باره افزود: این دوره از مسابقات به دلیل استقبال خوب کشورهای مختلف از کمیت بهتری نسبت به دوره قبل برخوردار بود و اغلب تیم های عربی نیز از نیروهای کمکی استفاده کرده و این موضوع باعث بالا رفتن سطح فنی رقابتها شده بود. 

وی ادامه داد: به دلیل آنکه طی روزهای آینده مسابقات ۲۰ امتیازی فجیره در امارات برگزار خواهد شد و تیم های آسیایی می توانستند با یک هزینه دو تورنمنت را تجربه کنند شاهد استقبال خوب کشورهای مختلف بودیم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین افزود: تیم های ایرانی شرکت کننده در این رقابتها به لحاظ فنی از تمام تیم های شرکت کننده در شرایط بهتری قرار داشتند و در واقع حضور تکواندوکاران کشورمان باعث غنای فنی این دوره از مسابقات شده بود. البته از حق نگذریم که حضور تکواندوکاران کمکی از کشورهای کرواسی ، ازبکستان و اکراین در تیم های اماراتی در بالارفتن سطح فنی خیلی موثر بود. 

خانلرخانی به تیم شهرداری ورامین هم اشاره کرد و گفت: ما دوره قبل عنوان نخست این رقابتها را کسب کرده بودیم و برای دفاع از عنوان قهرمانی راهی امارات شده که در هر هشت وزن نمایندگان ما به دیدار نهایی راه پیدا کرده و با به دست آوردن ۵ مدال طلا و سه نقره رکورد خوبی را ثبت کردیم.

وی افزود: اولین بار بود که شاهد برگزاری جام باشگاه های آسیا خارج از ایران بودیم و انگیزه نگه داشتن جام قهرمانی در ایران اسلامی باعث شد تا تمامی نفرات تیم ما بهترین نمایش را داشته و جام قهرمانی را به ایران بیاورند.

سرمربی شهرداری ورامین در پایان گفت: از تمامی کسانی که ما در رسیدن به این مهم یاری دادند ، مسئولین فدراسیون که برای اعزام تیم همکاری خوبی داشتند ، مسئولان شهرداری ورامین و تک تک همکارانم در کادر فنی و اعضای تیم تشکر کرده و این قهرمانی را به مردم خوب ورامین تقدیم می کنم.

ششمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا به مدت سه روز در امارات برگزار شد و تیم شهرداری ورامین با ۵ طلا و سه نقره قهرمان شد.