ر رابطه با وضعیت این تیم و عملکرد این روزهای پرسپولیس به سراغ ایمان صادقی، دروازه بان سابق پرسپولیس و فعلی خونه به خونه رفتیم. ماحصل گفتگوی با این گلر را در زیر می خوانید؛

 

از پیروزی امروز مقابل گل گهر شروع کنیم.

خدا را شکر نتایج نه چندان خوب چند هفته اخیر را جبران کردیم و با کسب سه امتیاز، برای بازی های بعدی هم روحیه مضاعفی گرفتیم.

 

به لیگ برتری شدن امیدوارید؟

بحث امیدواری نیست. ما یک دل شدیم که لیگ برتری شویم و به امید خدا به عنوان تیم اول هم به این خواسته می رسیم تا حرف و حدیثی هم پیش نیاید. امروز همه دیدند ما وجود اینکه گلر از دقیقه یک عقب نشسته بود و یک جورهایی ضدفوتبال بازی می کرد، بچه ها از جان و دل مایه گذاشتند و در دقایق پایانی گل برتری را زدند. ما با کارهای تاکتیکی که مدنظر مربیان است به خواسته اصلی مان که لیگ برتری شدن است می رسیم.

 

شرایط خودت چطور است؟

خدا را شکر نسبت به حضورم در پرسپولیس شرایط بهتری دارم. البته اواخر دوران حضورم در این تیم هم شرایطم بهتر شده بود اما در بابل وضعیت به مراتب بهتری دارم و روز به روز هم بهتر می شوم و به نظر مربیان هم برای تیم مفید بودم. امیدوارم بتوانم همین روند را حفظ کنم و با کمک دیگر بچه ها، جشن لیگ برتری شدن خونه به خونه را برگزار کنیم.

 

بازی های پرسپولیس را تماشا می کنید؟

اگر وقت کنم و بازی های این تیم همزمان با زمان تمرین ما نباشد حتما نگاه می کنم. بالاخره پرسپولیس تیم من است و در آنجا زحمت کشیدم، حتی اگر یک بازی بوده باشد. آرزو می کنم این تیم قهرمان لیگ برتر شود چون به نظرم نسبت به سایر تیم ها شانس بیشتری دارد. من در این تیم بودم و می دیدم که بازیکنان بیشتر از سایر تیم ها زحمت می کشند. ما تمرینات بیشتری نسبت به سایر تیم ها برگزار می کردیم و و همین سبب می شد بهترین بازی ها را به نمایش بگذاریم. پرسپولیس با شیوه بازی ای که برانکو برای این تیم در نظر گرفته بود به لیگ برتر هیجان داد.

 

نظرت در مورد لوبانف چیست؟

ببینید دوست ندارم بگویند چون رفته است به قولی جانشینش را می جود اما ما در پست گلری مشکلی نداشتیم که بخواهند دروازه بان جذب کنند. شنیدم یک ماه و نیم قبل از بازی با استقلال خوزستان به دنبال جذب گلر رفته بودند و با هر کسی مذاکره کردند نتوانستند جذب کنند. لوبانف هم ته سبد مانده بود و اجبارا او را به خدمت گرفتند.

 

یعنی به نظرت این دروازه بان در حد پرسپولیس نیست؟

بازیکنی که وسط فصل به یک تیم می رود باید نقطه ضعف آن تیم را برطرف کند اما به نظر شما لوبانف توانسته مشکلی را حل کند؟ او در دو بازی اول چهار گل دریافت کرد و تا به حال 5 گل خورده است. من در دو بازی چهار گل خورده بودم مرا به چهارمیخ می کشیدند.

 

به نظرت عملکرد تو بهتر از لوبانف بود؟

باید فرقی بین یک گلر باتجربه خارجی با یک گلر جوان ایرانی باشد یا نه؟ من در چند بازی اول خوب نبودم اما رفته رفته در تیم جا افتادم و عملکرد بهتری داشتم اما به من فرصت کافی داده نشد. همان طور که گفتم سرمربی قصد جذب لوبانف را نداشت و مجبور شد او را جذب کند چون نتوانستند گلرهای مدنظر او را جذب کنند. همه از عملکرد این دروازه بان جا خورده اند و فکر نمی کردند تا این حد ضعیف عمل کند. با این حال من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم قهرمان شوند. بالاخره من هم نگران تیم سابقم هستم و دوست دارم قهرمانی آنها را ببینم.

 

در بازی امروز با بازیکنان حریف درگیر شدی؟

نه من برای جدا کردن رفته بودم. داور در یک صحنه خطای هند بازیکن حریف را گرفت و کارت زرد دوم را به او نشان داد و پس از مشورت با کمکش، نظرش را تغییر داد. قبل از اینکه او نظرش را تغییر دهد نیمکت نشینان حریف به زمین ریختند و سر و صدا کردند که کار داشت به درگیری می کشید. به همین خاطر من و آقای مولایی به وسط زمین رفتیم تا مانع درگیری شویم.

 

حرف خاصی اگر مانده؟

از آقای حسن زاده، مدیرعامل تیم و برادرانش تشکر می کنم که زحمت زیادی برای خونه به خونه بابل می کشند. از آقای میثاقیان هم متشکرم که به بچه ها روحیه و اعتماد به نفس بالایی داده اند و کمک زیادی به ارائه بازی های بهتر کرده اند. همچنین از هواداران بابلی که در همه حال از ما حمایت می کنند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم زحمات آنها را جبران کنیم.