آقای تاج حرمت مربیان را هم نگه دارید!
سرمربی سابق تیم راه آهن گفت: طبق اعلام سایت باشگاه راه آهن که تصویر آن را ضبط کرده ام من از مربیگری تیم راه آهن برکنار شده ام. این تصمیم برای من قابل احترام است و فعلا نمی خواهم در این باره حرفی بزنم. فقط به همین جمله بسنده می کنم که مالک باشگاه بدون دیدن بازی ما در برابر ملوان این تصمیم را گرفته است و خودش این را در جلسه شب گذشته هتل آکادمی به من گفت.قطعا خلاصه این بازی در سایت ورزش سه هست و مردم هم در برنامه 90 خواهند دید که ما چقدر خوب بازی کردیم و اگر قدر موقعیت ها را می دانستیم برنده از میدان خارج می شدیم.

 

وی ادامه داد: البته بار دیگر تکرار می کنم این تصمیم برای من قابل احترام است اما باشگاه راه آهن هیچ توافقی با من نداشته است. من برکنار شده ام و طبق قانون باید حق و حقوق من به طور کامل پرداخت شود و توافق باشگاه راه آهن با مهدی تارتار هم صحت ندارد. جلسه شب گذشته در هتل آکادمی هم به خاطر تشکر از زحمات من و خداحافظی دوستانه با اعضای تیم بوده است. به هر صورت اگر برگه برکناری و حق و حقوق من و دیگر اعضای کادر فنی لحاظ نشود ما همگی سه شنبه سر تمرین حاضر خواهیم شد و این را به سعید رمضانی هم گفته ام.

 

مهدی تارتار در پایان گفت: من از آقای مهدی تاج با همه زحماتی که برای فوتبال می کشد، گله مندم.  قبلا یک قانون خوب وجود داشت که باشگاه ابتدا باید با کادر فنی خود تسویه حساب می کرد تا موفق به جذب مربی جدید می شد. اما اکنون این قانون برداشته شده است و سازمان لیگ برتر به باشگاه ها اجازه می دهد هر طور دوست دارند با مربیان برخورد کنند و این اصلا درست نیست. انگار حرمت مربیان برای سازمان لیگ برتر مهم نیست. 75 درصد پول قرارداد من با صبا باقی مانده و از تیم راه آهن هم یک ریال پول نگرفته ام اما موظف به پرداخت مالیات هستم. الان هم در خبرها آمده باشگاه راه آهن با مربی خارجی قرارداد بسته و حتما هم سازمان لیگ برتر برای او کارت حضور روی نیمکت را صادر خواهد کرد. فقط به مهدی تاج می گویم این قانون در حق مربیان روا نیست. او یک لحظه خود را جای ما بگذارد و یک بار بیاید روی نیمکت و 90 دقیقه استرس را تحمل کند. این همه دردسر می کشیم اما سازمان لیگ برتر گویی حمایت صفر تا صد از باشگاه ها را برای خود تکلیف می داند.