خط و نشان یوزپلنگ‌های ایرانی برای سعودی‌ها

پانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا از سه شنبه 4 اسفند (23 فوریه) آغاز می‌شود و در اولین روز از این مسابقات 2 نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند. 

 

سپاهان- النصر امارات

 

شاگردان استیماچ‌ برابر یاران نیمار

 

در نخستین دیدار تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان ایگور استیماچ‌ کروات به مصاف النصر امارات می‌روند و می‌توانند با پیروزی مقابل شاگردان ایوان پووانوچ، گام محکمی را در آسیا آغاز کنند.

 

النصر که هم اکنون پس از گذشت 19 هفته از لیگ امارات و کسب 33 امتیاز پس از تیم‌های الاهلی‌ و العین در رده سوم جدول قرار دارد از بازیکنانی همچون نیمار برزیلی،‌ هفته از لیگ امارات‌ و کسب 33 امتیاز پس از تیم‌های الاهلی و العین در رده سوم جدول قرار دارد، از بازیکنانی‌ همچون نیمار‌ برزیلی، فیمنز شیلیایی واکوکو‌ فرانسوی سود می‌برد و می‌تواند در ورزشگاه خوه شهر سد محکمی برای زرد پوشان اصفهانی دیار نصف جهان باشند.

 

از سویی دیگر نیز استیماچ همراه با سپاهان در هفته‌های گذشته نتایج ضعیفی را کسب کرده است و به شکست مقابل سپاهان گام به این مسابقه نهاده است.

 

یاران نویدکیا هم اکنون با کسب 25 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند و باید دید نتایج ضعیف‌شان در لیگ را می‌توانند با پیروزی مقابل النصر جبران کنند یا خیر؟

 

برای سپاهان در این دیدار هادی عقیلی‌ به دلیل اخراج شدن از تیم حضور ندارد و دیگر بازیکنان نیز از آمادگی بالایی برای دیدار مقابل النصر برخوردار هستند.

 

دیدار این دو تیم از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

دیگر دیدار این گروه بین لوکوموتیو تاشکند و الاتحاد عربستان برگزار خواهد شد.

 

لخویای قطر- ذوب آهن ایران

 

مصاف بین شاگردان جمال

 

ذوب آهن اصفهان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در نخستین دیدار خود در این مسابقات به مصاف لخویای قطر می‌رود.

 

شاگردان جمال بلمادی پس از گذشت 19 هفته از لیگ ستارگان قطر کسب 37 امتیاز پس از الریان در رده دوم جدول قرار دارند و انتظار می‌رود در ورزشگاه جاممربن عمد شهر دوحه سد محکمی برای شاگردان گل محمدی محسوب شوند.

 

سبز پوشان نیز در 5 هفته گذشته عملکرد به نسبت ضعیفی را از خود ارائه دادند و برابر تیم‌های سپاهان، استقلال تهران، پرسپولیس، استقلال تهران و فولادخوزستان به تساوی دست یافتند و باید دید آیا می‌توانند از تیم متحول شد لخویا در قطر بگذرند یا خیر؟ البته لخویا از بازیکنان خارجی خوبی همانند رودزیگرس برزیلی، فلورس اسپانیایی، مسکانی تونس‌ و دیاگو کنگویی سود می‌برد.

 

دیدار این 2 تیم سه شنبه و از ساعت 15:45 دقیقه برگزار خواهد شد و دیگر بازی این گروه نیز پس از النصر عربستان و بنیاد کار برگزار خواهد شد.

 

 ذوب آهن در این دیدار هاشم بیک زاده  را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

تراکتور سازی ایران- الجزیره امارات

 

 تیم فوتبال تراکتور سازی با هدایت امیر قلعه‌نویی در اولین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا 2016 به مصاف الجزیره امارات خواهد رفت.

 

الجزیره با هدایت هنک تن کاته که در بین سال‌های 2003 تا 2006 دستیار پپ گواردیولا در بارسلونا بود، با کسب 25 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ امارات قرار دارد و می‌بایست چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تراکتوری‌ سازی ایران برود.

 

شاگردان قلعه‌نویی نیز با پیروزی  مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با روحیه‌ی بالاتری به مصاف الجزیره می‌روند و باید دید در این مسابقه حساس چه نتیجه‌ای کسب خواهد شد.

تراکتورسازی در این دیدار فردین عابدینی را در اختیار نخواهد داشت اما حاتمی به بازی مقابل الجزیره خواهد رسید، رویارویی این دو تیم ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.