برانکو به جلالی تنفس مصنوعی داد

رضا شاهرودی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: ما در دیدار آخر پرسپولیس دو نیمه متفاوت از این تیم دیدیم که نیمه اول خیلی بد و نیمه دوم تا اندازه ای بهتر بود. متاسفانه مهاجمان پرسپولیس تمرکز لازم را ندارند و این موضوع مانند اتفاقی است که این روزها برای سیاه جامگان رخ می دهد. 

وی در این باره که کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیسی عنوان کرده اند اگر این تیم در دو، سه بازی آینده باز هم امتیاز از دست بدهد بخت کسب قهرمانی را از دست خواهد داد بیان داشت: من هم با این موضوع موافقم. پرسپولیس دیگر نباید امتیاز از دست بدهد. این تیم هجومی بازی می کند و به خوبی حریفش را تحت فشار می گذارد. اما گل نمی زند. پرسپولیس باید در همان 20 دقیقه اول به حریفش گل بزند. گرچه بعد از گلزنی هم خیلی خوب نمی تواند بازی را اداره کند.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره ضعف این تیم درون دروازه خاطرنشان کرد: مشخص نیست لوبانف به چه ترتیب و از چه طریقی به پرسپولیس آمده است. شرایط بدنی این بازیکن کاملا گویای این موضوع است که مدت ها از فوتبال به دور بوده و این برای دروازه بان خوب نیست. حالا که مجوز بازی سوشا صادر شده برانکو باید به جای این همه ریسک از مکانی در بازی های بعدی استفاده کند. چون به این دروازه بان ازبک هیچ اعتمادی نیست. 

شاهرودی همچنین با انتقاد از تعویض های برانکو تصریح کرد: وقتی فرشاد احمدزاده از بازی بیرون آمد مثل این بود برانکو به مجید جلالی تنفس مصنوعی داد چون سایپا یک نفس راحت کشید. این بازیکن تا وقتی که درون زمین بود حسابی تیم جلالی را اذیت می کرد ام ظاهرا برانکو از دستیارانش مشورت نمی گیرد. این وظیفه دستیاران اوست که در این باره به او مشورت بدهند. چون برانکو غرق در بازی است و نیاز به مشورت دستیارانش دارد. 

مربی تیم سیاه جامگان همچنین درباره دیدار اخیر این تیم مقابل پدیده گفت: تقریبا در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و حدود 10 موقعیت گل را خراب کردیم. ما با سیستم 3-3-4 بازی می کردیم که سه هافبک مان شرایط خوبی نداشتند که البته در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم که هم به گل رسیدیم و هم موقعیت های خوبی را خلق کردیم.

وی افزود: رضا عنایتی واقعا در روزهای اوج خود به سر می برد. او یک گل زد و دو گل حتمی دیگر را از دست داد. ما می توانستیم دربی مشهد را به سود خودمان تمام کنیم اما متاسفانه برخلاف ما شانس با حریف یار بود که توپ هایمان به گل تبدیل نشد. با این همه به آینده امیدوار هستیم تا در بازی بعدی مقابل استقلال خوزستان که بازی دشواری هم خواهد بود امتیاز لازم را کسب کنیم.