طاهری: بازیکنان اعتصاب نکردند

بازیکنان پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن بخشی از قرار دادشان تمرین نکردند و برای صحبت با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس، به ساختمان باشگاه رفتند.

طاهری پس از اتمام جلسه با بازیکنان در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان اعتصاب نکرده اند و ما چنین چیزی در فرهنگ ایرانی نداریم. بازیکنان خواستار صحبت با من شده بودند و قرار بود من در ورزشگاه درفشی فر حاضر شوم اما کار پیش آمد و گفتم که آنها به باشگاه بیایند. در جلسه هم با هم هم قسم شدیم که به قهرمانی برسیم.

وی درباره ناراحتی وحید حیدریه بازیکن تیم پرسپولیس که گفته بود مورد بی مهری قرار گرفته ادامه داد: من با وی هم چندین بار صحبت کردم.مشکل خاصی وجود ندارد و با مدیر برنامه وی هم قرار ملاقات گذاشتیم.

وی ادامه داد: از خبرنگاران می خواهم که رابط میان باشگاه و  هواداران باشند و به  موفقیت تیم کمک کنند و امیدوارم که حاشیه سازی نکنند.

طاهری در پایان اضافه کرد: بازیکنان فشار زیادی را از ابتدای فصل تا این لحظه تحمل کرده اند. این فشار هم برای مسابقات و هم زندگی شخصیشان بود. برخی بازیکنان تازه ازدواج کرده اند و نیاز مالی دارند. به هر حال به زودی این مشکلات حل خواهد شد.