در تمرین امروز پرسپولیس اعتصاب شد. دلیل آن هم عدم پرداخت به موقع پول بود. آن هم در این روزها که دوباره هواداران با تیم آشتی کرده اند و تیم در کورس قهرمانی حضور دارد. این که بازیکنان حق دارند پول های خود را بگیرند و باشگاه به حق و حقوق خود عمل کند؛ درست اما آیا واقعا الان زمان مناسبی برای این کار است؟ آن هم در شرایطی که اکثریت قریب به اتفاق تیمهای لیگ برتری با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند و خیلی هایشان این پشتوانه تماشاگر را ندارند ولیدست به اعتصاب نمی زنند.

این مساله هم به کنار. امروز چیزهایی خبرنگاران و هواداران حاضر در درفشی فر دیدند که واقعا تعجب آور بود. اینکه مهدی طارمی سر به زیر، کم حرف، ساده و بی ریای پرسپولیس حرکاتی انجام داد و حرف هایی زد که هیچ کس هنوز هم باور نمی کند. این بازیکن که امسال و در حال حاضر آقای گل لیگ است با صدای بلند از حضور خبرنگاران در تمرین شاکی بود و می گفت من بزرگ پرسپولیس هستم. دوستانی هم همان طور که در تصاویر می بینید دنباله روی او بودند و در اعتصاب کمکش می کردند.

ای کاش بازیکنان ما ظرفیت تعریف و تمجید را هم یاد می گرفتند و می دانستند همین مردم آن ها را بالا آورده اند و نباید به خاطر مشکل مالی در این وانفسا تنهایشان گذاشت و ساعت ها معطلشان کرد. ای کاش بدانند در تیمی که بازیکنانی چون بنگر حضور دارند بزرگتر تیم به حساب نمی آیند. ای کاش از محمد انصاری ها که تعدادشان هم زیاد نیست یاد می گرفتند و ...