به خاطر افشارزاده و 6 امتیاز به استقلال کمک کردم

سعید آلوسی، مشاور سرپرست باشگاه استقلال  در خصوص روند پرداخت مطالبات گوران لاوره توسط این باشگاه اظهار داشت: بعد از حکمی که توسط فیفا و ایجنت رسمی بازیکنی که از استقلال شکایت کرده بود، با بهرام افشارزاده به صورت تلفنی صحبت کردم چون فقط او را در باشگاه استقلال می‌شناسم.

وی افزود: من 18 سال است که افشارزاده را می شناسم و اعتقاد خاصی به خوش‌قولی او دارم، به همین دلیل تصمیم گرفتم مبلغ مطالبات لاوره را به افشارزاده و باشگاهش قرض بدهم تا از این تیم 6 امتیاز کسر نشود. من این مبلغ را از حساب شخصی خودم به شماره حساب ایجنت لاوره واریز کردم و انتظار داشتم که افشارزاده چند روز بعد مطالبات من را بدهد که اتفاقاً با شناختی که از او داشتم، او دقیقاً این کار را یک روز بعد انجام داد.

آلوسی در خصوص اینکه باشگاه استقلال مدعی شده اظهارنظرهای او کذب است، گفت: من نمی دانم پشت پرده چه خبر است، ولی مگر اسناد را ندیده‌اند؟ مدیر برنامه‌های لاوره طی چند روز گذشته در جریان ریز اتفاقات است و او هم می‌تواند شهادت دهد، همین حالا هم می‌گویم، اگر افشارزاده بخواهد حاضرم 10 برابر این مبلغ را به او بدهم، چون او فردی خوش‌قول و منضبط است، اما برایم جالب است که چطور قرض با سند تکذیب می‌شود؟!!!

وی تأکید کرد: همه می‌دانند، وقتی نامه‌ نهایی برای کسر امتیاز از یک تیم به یک باشگاه می‌رسد، حتی ثانیه هم برای پرداخت پول مهم است، بدون هیچ منتی می‌گویم برای کمک به افشارزاده وقتی او تلفنی با من صحبت کرد، درنگ نکردم و این مبلغ را به عنوان قرض به باشگاه استقلال دادم، حال چه یک ساعت و چه یک روز. اگر این پول در همان روز و ساعت مقرر پرداخت نمی‌شد، از استقلال 6 امتیاز کسر می‌شد و دیگر کسی نمی‌گفت این پول آماده بود و باشگاه آن را واریز نکرد. بنابراین من سعی کردم در ساعت مقرر از حساب شخصی این مبلغ را واریز کنم. خودتان بهتر می‌دانید در اینگونه شرایط، پرداخت چنین مبلغی حتی به صورت نیم ساعت می‌تواند یک تیم را نجات دهد.

آلوسی ادامه داد: باز هم تأکید می‌کنم به خاطر افشارزاده برای کمک به باشگاه استقلال از هیچ کوششی دریغ نکردم ولی به نظر می‌آید گناه من این است که این پول را قرض داده‌ام و حالا از باشگاه استقلال ادعا می‌کنند که صحبت‌های من کذب است، چون تبلیغ نکردم و در همه جا اعلام نکردم پول لاوره را من به استقلال کمک کردم، باید چنین برخوردی با من شود؟ باز هم تأکید می‌کنم زمان تسویه‌حساب با لاوره نه تنها برای باشگاه، بلکه برای هواداران استقلال مهم بود و آنهایی که این مدارک و اسناد را نمی‌بینند، حداقل به فکر جایگاه این تیم باشند که این روزها در وضعیت حساسی قرار دارد. من از دوستان در باشگاه استقلال که زیرمجموعه شخصی مثل بهرام افشارزاده هستند خواهش می‌کنم به جای رد کردن چنین خبرهایی، به فکر کسر 6 امتیاز و موقعیت‌ این باشگاه باشند.