تمدید قرارداد رحمتی با استقلال غیرقانونی است؟

مصطفی شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ امروز در گفت‌وگویی تمدید قرارداد با رحمتی را غیرقانونی خوانده بود چراکه اعتقاد داشت این اتفاق در مهلت قانونی نقل و انتقالات نیفتاده است.

 

محمدحسین زرندی در این‌باره به خبرنگار ما گفت: در مورد اظهارنظر جناب آقای شهبازی باید بگویم که قراردادهای داخلی که با سربرگ رسمی باشگاه استقلال و البته به امضای دو طرف رسیده باشد، وجاهت قانونی دارد و قابل اجرا است.

 

وی ادامه داد: البته ذکر این نکته ضروری است که باشگاه استقلال به خوبی به قوانین واقف است و ما فعلا این قرارداد را به سازمان لیگ ارائه نداده‌ایم. بدیهی است که در پایان فصل و در مهلت قانونی نقل و انتقالات تابستانی قرارداد مهدی رحمتی به طور رسمی در سازمان لیگ ثبت خواهد شد و از آن به بعد قابل اجرا است.

 

مدیررسانه‌ای استقلال درباره اظهارنظر شهبازی هم می‌گوید: موضوعی که آقای شهبازی به آن اشاره کردند، یک موضوع ساده و بدیهی بود که ما هم قبلا آن را در مهلت قانونی اجرایی می‌کنیم. آنچه مسلم است مهدی رحمتی تا 3 سال دیگر با ما قرارداد خواهد داشت و در این تیم خواهد ماند.

 

زرندی در پایان در مورد موضوع گوران لاوره هم گفت: در مورد موضوع گوران لاوره باید بگویم که زمانی که این پول از صرافی آقای آلوسی پرداخت شده خود گویای همه چیز است.