همه گل های پرسپولیس تقصیر لوبانف نیست

ایگور پانادیچ در رابطه با وضعیت دروازه بانان پرسپولیس اظهار داشت: ما تمرینات ویژه ای برای دروازه بانان در نظر داشته ایم و آنها را به شرایط ایده آل رسانده ایم. خوشحالم که الان 4 دروازه بان آماده در تمرینات داریم و این می تواند برای هر کدام از آنها ایجاد انگیزه کند. 

وی در واکنش به انتقاداتی که نسبت به لوبانف می شود، عنوان کرد: این درست نیست که بگوییم لوبانف در همه گل های خورده مقصر بوده است. اگر عملکرد او را بخواهید مورد ارزیابی قرار دهید، باید موقعیت هایی که از مهاجمان گرفته و گل هایی که خورده را همه آنها را کنار هم بگذاریم.

مربی دروازه بانان پرسپولیس تصریح کرد: در این صورت است که خواهیم دید لوبانف عملکرد بدی نداشته است و نمی توان تمام تقصیرات را به گردن او انداخت. نباید این دروازه بان را بیش از حد تحت تاثیر قرار داد و باید به او فرصت بیشتری دهیم تا خودش را نشان دهد.

پانادیچ درباره وضعیت پرسپولیس نیز گفت: تمامی بازیکنان ما از خط دروازه تا مهاجمین با انگیزه هستند و کل تیم هم قسم برای هدفمان که قهرمانی است، می جنگند.ما هدفمان ابتدا کسب سهمیه و سپس قهرمانی در این فصل است. امیدوارم به این موضوع دست پیدا کنیم چون لایق آن هستیم.

وی درباره وضعیت سوشا مکانی بیان داشت: سوشا هم بعد از بازگشتش به تیم بسیار با انگیزه است و تمرینات خیلی خوبی را دنبال می کند. او هم مثل بقیه شانس دارد که درون دروازه بایستند. قدیمی پور و محسن زاده دو دوازه بان جوانمان نیز انگیزه بسیار بالایی را از خود در تمرینات نشان می دهند. 

پانادیچ در پایان نیز گفت: از هوادارانی که در بازیهای اخیر ما را حمایت کردند، تشکر می کنم و از آنها می خواهم که در بازیهای بعدی نیز به یاری ما بیایند.