از ما استقلالی ها حمایت کنید

نصرالله عبداللهی درباره آخرین وضعیت آبی پوشان گفت: از لحاظ فنی استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و وضعیت تیم راضی کننده است. تمرینات به خوبی پیش می رود و یک دیدار دوستانه نیز برگزار کردیم. هر چند برای دیدار با راه آهن مصدومان و محرومانی داریم اما کادر فنی تلاش می کند تا با انتخاب بازیکنان جانشین جای خالی آنها را پر کند.

 

دستیار ویژه مدیرعامل استقلال با تاکید بر این نکته که هواداران نباید انتظارات از استقلال را بالا ببرند، بیان کرد: استقلال تا به امروز نتایج خوبی داشته است و شاید به همین دلیل است که هواداران انتظارات زیادی دارند اما توصیه من این است که استقلالی ها ابتدای فصل را نگاه کنند و روزهای ابتدایی را فراموش نکنند. استقلال برای کسب سهمیه پس از دو سال بسته شده است و حالا که با عملکرد خوب کادرفنی و بازیکنان نتایج مطلوبی به دست آمده است نباید انتظارات را بالا برد.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که بزرگترین ویژگی استقلال در فصل جاری را کدام موضوع می داند، تصریح کرد: اگر ما یک تیم باشیم می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم و به خواسته های هواداران برسیم که فکر می کنم استقلال امسال یک تیم کامل و واقعی است و به همین دلیل توانسته با عبور از همه مشکلات و پوشاندن آنها با روحیه تیمی این نتایج را ثبت کند.

عبداللهی در پایان در پاسخ به این سوال که پیشکسوتان چگونه می توانند به حفظ روند استقلال کمک کنند، گفت: وظیفه پیشکسوتان باشگاه حمایت است زیرا با حمایت آنها و پیشرفت استفلال سرافرازی برای همه خانواده استقلال به دست می آید. گوشزد کردن انتقادات نیز البته جزئی از وظایف پیشکسوتان است که نباید در مجامع عمومی انجام شود و آنها می توانند با حضور در کمیته و یا در کنار تیم پیشنهادات خود را به کادر فنی ارائه دهند. انتظار داریم تا همه بزرگان با حضور در کنار استقلال، راه این تیم را برای کسب موفقیت همراه کنند. اگر ما پیشکسوتان در کنار تیم باشیم مطمئنا افرادی که از تیم دورتر هستند با نگاه به ما عمل خواهند کرد.