رای پرونده مظلومی را پیش از تماس افشارزاده صادر کرده‌ بودیم

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دیدار این تیم مقابل نفت در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که داوری‌ها به سمت یک تیم چرخیده است. او بدون اینکه نامی از پرسپولیس برده باشد توجهات را به سمت سرخپوشان معطوف کرد. پس از این مسئله کمیته داوران نسبت به اظهار نظر عجیب پرویز مظلومی واکنش نشان داد و از او به کمیته انضباطی شکایت کرد.

این شکایت اول اسفند ماه تنظیم شد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم به بررسی این موضوع پرداخت. اما در این راستا تاکنون رایی صادر نشده است و سرپرست باشگاه استقلال هم تماس‌هایی را با مسئولان کمیته انضباطی برقرار کرده است و این شائبه را به وجود آورده که آبی‌پوشان به دنبال تغییر نظر اعضای کمیته انضباطی هستند.

اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در مورد اینکه چرا رای پرونده پرویز مظلومی صارد نمی‌شود، گفت: ما این رای را صادر کرده‌ایم اما با توجه به اینکه دبیرکل حضور نداشته است آن رای ابلاغ نشده است. منتظر هستیم تا دبیرکل آن را ابلاغ کند.

وی در مورد اینکه آیا پیش از تماس افشارزاده این رای صادر شده، گفت: بله ما پیش از تماس سرپرست باشگاه استقلال رای را صادر کردیم. البته با توجه به احترامی که برای افشارزاده قائل هستیم صحبت‌ها و توضیحات او را گوش کردیم.

حسن‌زاده در مورد اینکه آیا این صحبت‌ها تاثیری هم در رای گذاشته یا خیر، گفت: شما فکر می‌کنید تاثیر گذاشته است؟! ما رای را پیش از آن صادر کرده بودیم و منتظریم تا دبیرکل آن را ابلاغ کند.