قلعه نویی: به برانکو تبریک می گویم

امیر قلعه نویی روز گذشته با حضور در یک موسسه خیریه ضمن ارائه کمک به این موسسه ملاقات غیرقابل پیش بینی با پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال تهران داشت. 

*روز گذشته در یک موسسه خیریه حاضر شدید و جالب اینکه ملاقات از پیش تعیین نشده ای هم با پرویز مظلومی داشتید.

بله. ما هر ساله در اسفندماه در این موسسه حاضر می شویم این بار که به آنجا رفتیم آقای مظلومی و مناجاتی هم بودند. یک صحبتی با هم داشتیم. بعد از آن با آقای پورحیدری تماس گرفتیم و جویای احوالش شدیم.

*در مورد بازی با الجزیره نکته ای مانده است که بخواهید بگویید؟

بازی خدا را شکر زیبا و پرگل بود. بسیاری از دوستان مانند علی ضیا، امیر جعفری، صالحی، ایمان مبعلی و خیلی های دیگر از دوستان قبل و بعد از بازی با من تماس گرفتند یا پیغام دادند و آرزوی موفقیت داشتند. علی ضیا یک پرسپولیسی است که قبل از بازی تماس گرفت و تبریک گفت. این چیزها ارزشمند است.

*قبل از آمدن شما به تیم تراکتورسازی اوضاع این تیم خیلی بد بود و بد هم ادامه یافت اما الان مثل اینکه اوضاع بهتر شده.

عنایت خدا بود که توانستیم حاشیه های پیرامون تراکتورسازی را جمع کنیم. سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی و همچنین تاکتیکی اوضاع تیم و بازیکنان را ارتقا دهیم.

*بعد از انجام بازی برگشت مقابل الجزیره در لیگ هم برابر پرسپولیس قرار خواهید گرفت.

اجازه بدهید فعلا درباره بازی صحبت نکنیم چرا که تمام تمرکز ما روی بازی برگشت با الجزیره است. بعد از آن فرصت خواهد بود تا درمورد بازی با پرسپولیس هم صحبت کنیم. ولی خوشحالم پرسپولیس به آن شرایط آرمانی خود دست یافته است. تماشاگران زیادی هم برای دیدن بازی های آنها به ورزشگاه می روند. برانکو تیم خوبی را درست کرده و از دیدن فوتبال پرسپولیس لذت می بریم. من به این مربی تبریک می گویم.

*به نظر شما تراکتورسازی این پتانسیل را دارد که در آسیا قهرمان شود؟

در مرحله اول هدف ما این است که از گروه خود صعود کنیم. بعد از آن برنامه ریزی دقیقی برای حضور در مرحله های بعد خواهیم داشت. با این حال یک موضوعی که برای تیم های ایرانی و در کل غرب آسیا وجود دارد این است که با یک تیم نمی توان لیگ قهرمانان آسیا را ادامه داد چراکه در برهه ای مسابقات تعطیل می شود وگرنه با همان تیم سپاهان و استقلال می توانستیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.

در موسسه خیریه با مظلومی ملاقاتی داشتید. طی این دیدار درباره شرایط استقلال هم صحبت کردید؟

نه آنجا یک فضای معنوی و فرهنگی بود و به تنها چیزی که فکر نمی کردیم مسائل فوتبالی بود.