طارمی:من اصلا حرف نزنم بهتر است!

این روزها مهدی طارمی ناخواسته وارد حواشی شده که به نظر می‌رسد خودش سهم کمتری دارد. مصاحبه‌هایی که از قول طارمی طی چند وقت اخیر درباره حمید درخشان و این‌که بزرگ‌تر تیم است منتشر شد، باعث شد تا مهاجم جوان و آینده‌دار پرسپولیس‌ از مسیری که برای خودش هدف‌گذاری کرده، دور شود.

 

این روزها فوق‌ستاره پرسپولیس‌ ناراحت و پکر است و نمی‌داند دلیل این همه حاشیه‌سازی برای چیست. او که قصد انجام مصاحبه نداشت، خیلی کوتاه صحبت کرد و از تصمیم جدیدش گفت...

 

اظهارات طارمی را در ادامه می خوانید:

 

* چه شد اول وقت پای صندوق رای حاضر شدی؟

- به نظر من انتخابات این دوره مجلس از حساسیت زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند به آینده فوتبال ایران کمک کند.

 

* فکر می‌کنی نمایندگان مجلس برای فوتبال اولویت قائل شوند؟

- فوتبال ورزشی است که توده مردم را در بر می‌گیرد و برای همه مهم است. به قول خیلی‌ها فوتبال روی سیاست هم تاثیر می‌گذارد. امیدوارم به نمایندگانی که رای دادم، فوتبالی هم فکر کنند.

 

* پس با هدف و برنامه برگه رای را پر کردی؟

- به امید فردایی بهتر برای ایران عزیز، پای صندوق رای رفتم و امیدوارم مجلس برای مردم کار کند و مشکلات اقتصادی را حل کنند تا مردم بهتر زندگی کنند چون مردم ایران لیاقت بهترین‌ها را دارند.

 

* از پرسپولیس‌ چه خبر؟

- تمرینات خوب است و روزی دو نوبت تمرین می‌کنیم. لطفا درباره پرسپولیس‌ نپرسید چون قصد مصاحبه درباره پرسپولیس‌ ندارم.

 

* چرا دوست نداری مصاحبه کنی؟

- چون حرف نزنم بهتر است. از قول من بنویسید؛ طارمی تا پایان فصل خودش را ممنوع‌المصاحبه کرده و هر مطلبی از قول من در رسانه‌ها چاب شود، از الان تکذیب می‌کنم.

 

* چرا دنبال سکوت هستی؟

- می‌خواهم با سکوتم به خودم و پرسپولیس‌ کمک کنم. حرف زیاد دارم اما فعلا سکوت و تمرین بهترین راه برای کمک کردن به پرسپولیس‌ است.