دایی:حرفی علیه برانکو زده نشده!

محمد دایی درباره اتفاق عجیب رخ داده در تمرین دیروز صبای قم در زمین خیریه عمل تهران اظهار داشت: خود ما هم از این بابت شوکه شدیم. اصلا نمی دانیم اتفاق از کجا و چرا رخ داد. مسئولین باشگاه و مجموعه خیریه عمل پیگیر این موضوع هستند تا به شکایت صورت گرفته رسیدگی شود.

وی افزود: خدا خیلی رحم کرد. البته ای کاش که اصلا این اتفاق رخ نمی داد اما بعد از آنکه این حادثه برای صادقی اتفاق افتاد همه به این فکر می کردیم که اگر ساچمه به چشم او یا یکی دیگر از بازیکنان برخورد می کرد چه کسی پاسخگوی این موضوع می شد. امیدوار هستیم که هرچه سریع تر عامل این اقدام غیرعادی پیدا شده و مجازات شود.

مربی صبای قم درباره آخرین وضعیت این تیم توضیح داد: تمرینات مان را به صورت مرتب برگزار می کنیم و امیدوار هستیم شرایط نه چندان خوبی که در هفته های اخیر تیم دچارش شده از این بازی برطرف شود. 

دایی در این باره که چرا صبا در پنج بازی اخیر فقط دو امتیاز کسب کرده گفت: ما بعد از بازی با استقلال خوزستان تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و همه نفرات تیم امیدوار هستند که از این هفته روند نتایج مان تغییر کند. ما در سه، چهار بازی اشتباه فردی داشتیم که باعث شد امتیازات مهمی را به همین خاطر از دست بدهیم. البته می دانم که این هفته با تیم خوب سپاهان بازی داریم اما برای کسب امتیاز به اصفهان خواهیم رفت.

وی درباره اینکه برخی افراد پس از صحبت های علی دایی پیرامون جام جهانی 2006 موضع گرفته و اعلام کرده اند او قصد حاشیه سازی برای پرسپولیس را دارد، عنوان کرد: بهتر است دوستانی که اینطور صحبت می کنند، بروند و یکبار دیگر مصاحبه های علی دایی را بخوانند. برادر من در هیچ مصاحبه ای علیه برانکو ایوانکوویچ صحبتی نکرده و هرگز چنین قصدی هم ندارد.

دایی افزود: متاسفانه برخی افراد می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. دایی در صبا دنبال کارش خودش است و چطور می تواند برای تیمی که خاک آن را خورده حاشیه درست کند. واقعا برای چنین افرادی متاسف هستم.