کاپیتان سابق پرسپولیس که در این فصل در لیگ ستارگان قطر حضور یافته در مسیمیر شرایط مناسبی ندارد و باخت های پیاپی این تیم نه چندان باکیفیت باعث شده تا از هفته های ابتدایی در آخرین رتبه لیگ ستارگان جا خوش کنند و گزینه اول سقوط باشند.

 

نوری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره شرایط تیمش و باخت های سریالی اینطور توضیح داد: شرایطی تیمی ما همان موقع هم که خدمت‌تان عرض کردم اصلا خوب نیست و به هر حال از همان ابتدا یکی از کاندیدای سقوط بودیم.

 

وی درباره دلیل عدم توانایی مسیمیر برای رقابت با حریفان دیگر در لیگ ستارگان گفت: خب به هرحال نسبت به تیم‌های دیگر  هزینه کمتری کردند و بازیکنان خوبی را نتوانستند جذب کنند. الان هم قطعا کاندیدای سقوط تیم ماست. روی کاغذ شانس داریم اما خب فکر می کنم احتمال 99 درصد به لیگ پایین‌تر تیم‌مان سقوط کنیم.

 

نوری در مورد شرایط فنی خودش در تیم گفت: شرایط خودم خوب بوده و خیلی خوب بازی کردم. الان فوتبال در هم جای دنیا متاسفانه 11 به 11 است. 11 به 10 هم شما خیلی احتمال کم دارد که امتیاز بگیرید ولی خب از نظر بازیکنی تیم ما در مضیقه بود. برای نیم فصل دوم با دو بازیکن خارجی تیم تسویه کردند و رفتند و فوروارد دوم‌مان هم که مصدوم شد و تنها من از خارجی‌هایی که از اول گرفتند حضور دارم.

 

کاپیتان مسیمیر درباره شرایط لیگ قطر نیز گفت: از نظر فنی 3، 4 تیم از لحاظ فنی و کیفیت سطح‌شان بالاست؛ تیم هایی مثل السد، الریان که واقعا با اقتدار برابر حریفان خود قرار می گیرند و شانس اول قهرمانی هستند.الریان تقریبا تمام بازی‌هایش را برده و هفته پیش نیز تیم لخویا را با 5 گل شکست داد.

الجیش که توانست نفت را 2 بر یک در آزادی ببرد و یکی، دو تیم دیگر از نظر فنی شرایط خوبی دارند. از لحاظ کلی اگر حساب کنیم خب، سطح لیگ ایران بالاست. اینجا واقعا 3، 4 تیم سطحشان بالاست و می‌توانند با تیم‌های آسیایی مقابله کنند ولی اگر با تیم خودمان حساب کنیم تمام تیم‌ها خوب هستند.

 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط این لیگ، تیم های قطری در روز اول نماینده قطر برابر نماینده ایران شکست خورده اینطور گفت: من فکر می‌کنم که از نظر فوتبالی سال به سال پیشرفت می‌کنند با توجه به امکانات مالی دارند و خب 4، 5 تیم اولشان خوب هستند. نتوانستند به خواسته‌شان برسند که درست نیست چون به خواسته‌هایشان رسیدند شما الان ببینید تیم امیدشان جزو 4 تا بالا آمد، مطمئن باشید تیم‌های باشگاهی‌شان هم نتیجه می‌گیرند حالا شاید مثل تیم‌های ایرانی یکدست نباشد اما خوب نتیجه می‌گیرند و حضور بازیکنان خارجی قدرتمند واقعا به لیگشان کمک می‌کند و مطمئن باشید در چند سال آینده فوتبال قطر خیلی پیشرفت می‌کند.

 

کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس در مورد اخباری که در رابطه با او و احتمال فسخ قراردادش در نیم فصل به گوش می رسید و در نهایت در مورد اعتراض به کاپیتانی اش در تیم مسیمیر اینطور توضیح داد: نیم فصل یکسری اخبار ضد و نقیض به گوشم رسید که محمد نوری اینطوری، محمد نوری را شاید نخواهند و ... در صورتی که اینجا با هیچ کسی تعارف ندارند.

 

وی ادامه داد: بازیکنی که نخواهند را خیلی راحت با او تسویه می‌کنند و در لیست فروش می‌گذارند. اما خب باشگاه روی من حساب دیگری باز کرد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد این فصل را به من داد و 2 تیم خیلی خوب قطری نامه زدند برای جذب من ولی متاسفانه باشگاه قبول نکرد و تصمیم دارد تا پایان فصل با من ادامه بدهد و یک احترام دو طرفه‌ای بین من و باشگاه وجود دارد. اما احتمال 99درصد ما سقوط خواهیم کرد و باید صبر کنم ببینیم شرایط فصل بعد چه می‌شود ولی با توجه به عملکردی که داشتم قطعا برای سال بعد احتمال این وجود دارد که پیشنهاد از 3، 4 تیم خوب قطری داشته باشم.

 

نوری در مورد شرایط پرسپولیس صحبت کرد و آنها را شانس مسلم قهرمانی دانست: همان موقع که پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گرفت، گفتم که این تیم خوب می‌شود. مربی خوبی بالای سر تیم است و مطمئنا نتیجه می‌گیرد و الان علاوه بر اینکه خوب نتیجه می‌گیرد زیبا هم بازی می‌کند یکی از دلایلی است که تماشاچیان استادیوم می‌آیند. پرسپولیس واقعا زیبا بازی می‌کند، واقعا تماشاگرپسند بازی می‌کند و واقعا حقش قهرمانی است. من احتمال می‌دهم که آخر فصل اگر اتفاقی رخ ندهد پرسپولیس با این بازی قهرمان می‌شود.

 

استعفای کارلوس کی روش و اینکه نوری به عنوان بازیکنی که علیرغم روزهای فوق العاده اش در فصل گذشته جایی در لیست او نداشت. نوری از این اتفاق راضی است؟ راجع به تیم‌ملی نظر خاصی ندارم و نظری نمی‌دهم. ان‎شاءالله تیم‌ملی‌مان هر اتفاقی که برایش می‌افتد به جام‌جهانی صعود کند و روند رو به رشد فوتبال ما همانطور که در باشگاهی می‌بینیم در ملی هم اتفاق بیفتد و بتوانیم به جام‌جهانی صعود کنیم.