سیدجلال حسینی درباره فوت ناگهانی اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم نفت تهران اظهار داشت: باورم  نمی شود دقایقی پیش یکی از اعضای تدارکات تیم به من خبر داد فکر کردم شوخی می کند اما بعد متوجه شدم واقعا این قضیه حقیقت دارد.

وی در ادامه افزود: امروز اتفاقا من  و اکبرآقا با هم بچه ها را تمرین دادیم و گرم کردیم حتی چند بار به من تنه زد و با من شوخی کرد. من و اکبرآقا حدود 12 سال با هم رفیق بودیم. منزل ما در سعادت آباد نزدیک هم هست خیلی  اوقات با هم سر تمرین می رفتیم. 

مدافع نفت تهران درباره علت فوت دارستانی بیان داشت: امروز سر تمرین بودیم که به یکباره گفت کمرم درد می کند پزشکان به او گفتند احتمالا سرماخورده ای اما مشخص بود که چهره اش بسیار رنگ باخته بود و حالش خوب نبود به اورژانس زنگ زدیم و برایم جالب است که 40 دقیقه گذشت تا آنها به محل تمرین ما آمدند سپس به ما خبر دادند او به CCU رفته است. بعد از تمرین علی عزتی گفت به بیمارستان برویم اما ماساژور تیم که در بیمارستان بود گفت حال او بهتر شده است و تا خانواده اش نیایند اجازه نمی دهند کسی او را ملاقات کنند. حتی من گفتم اگر نیاز است بیمارستانش را عوض کنید که متاسفانه گویا عمرش به دنیا نبود و از پیش ما رفت. 

وی در ادامه تصریح کرد: دارستانی جزو بهترین مربیان بدنساز ایران بود او سالیان سال با مربیان بزرگی چون بیژن ذوالفقارنسب و حسین فرکی و همچنین علیرضا منصوریان کار کرد. او با فولاد قهرمان ایران شد و همانطور که گفتم رفاقت دیرینه ای با هم داشتیم. یکی از معدودکسانی که وقتی به نفت آمدم می شناختم اکبرآقا بود.

حسینی در پایان گفت: معمولا وقتی کسی فوت می کند از او تعریف می کنند اما واقعا دارستانی مرد نمونه، بااخلاق و با معرفت بود که اگر چند دقیقه با او صحبت می کردید عاشقش می شدید. او حدود 56 سال سن داشت و هیچ مشکلی هم تا آنجا که می دانم نداشت.  حرف های زیادی دارم. چرا باید این همه اورژانس دیر کند.