ادموند بزیک پس از حضورش در تمرینات پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد و از پتانسیل بالایی هم برخوردار است. جبران اختلاف چهار امتیازی با صدر جدول برای پرسپولیس سخت نیست، چون بار فنی این تیم بالاست.

وی در مورد اینکه کمال کامیابی‌نیا تا دو هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، تأکید کرد: هر بازیکنی که برای پرسپولیس بازی می‌کند به اندازه خودش تأثیرگذار است و این تأثیرگذاری درصد بالا و پایین دارد. کامیابی‌نیا هم بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داده، اما به هر حال دیگر بازیکنان باید جای او را پر کنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به انتخاب علی دایی به عنوان بهترین مهاجم نوک ایران از بین بازیکنان پس از انقلاب، اظهار داشت: مهمترین شاخصه دایی جنگندگی او بود، البته نه فقط در زمین مسابقه، بلکه او برای رسیدن به هدف‌هایش جنگندگی خوبی داشت. دایی وقتی به فوتبال اروپا رفت از لحاظ تکنیک و حفظ توپ شرایط بهتری پیدا کرد و کاملاً طبیعی بود که به عنوان نفر اول انتخاب شود. من معتقدم فوتبال ایران تا مدت‌ها مهاجمی مثل دایی نخواهد داشت.

بزیک در مورد اینکه 9 بازیکن پرسپولیسی در تیم منتخب برنامه نود قرار داشتند، گفت: به هر حال پرسپولیس همیشه بازیکنان خوبی در تیم ملی داشته که در فوتبال ایران و اروپا درخشیدند. پرسپولیس جزو تیم‌های بزرگ آسیاست و در چند سال گذشته هم بازیکنان بزرگی در این تیم بازی کردند. البته باید بگویم دیگر بازیکنانی هم که در این نظرسنجی‌ها حضور داشتند از کیفیت فنی خوبی برخوردار بودند.