جواد اصغری‌مقدم، درباره وضعیتش برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال و احتمال تمدید قراردادش به عنوان سرمربی - بازیکن گفت: قرارداد من با دبیری تمام شده بود. برای همین بعد از اتمام لیگ، با افشین و فرزین دبیری مسئولان باشگاه صحبت کردم و قرار شد در تیم بمانم. ما جلسات خوبی با همدیگر داشتیم ولی قرار شد تا جلسه نهایی برای صحبت درباره جزئیات، در تهران و قبل از پایان سال برگزار شود.

وی افزود: قرار شد تا تیم را محکمتر از سال قبل ببندیم و کادر فنی را هم تقویت کنیم. همه چیز بستگی به هدفگذاری باشگاه دارد ولی فکر می‌کنم دبیری برای فصل آینده چشم به قهرمانی دارد.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال دبیری در خصوص شائبات حضور وحید شمسایی در تیم دبیری و استقبال مسئولان باشگاه از این موضوع، گفت: من مشکلی با وحید ندارم و اتفاقا از حضورش در دبیری استقبال می‌کنم. هم در تیم ملی و هم در تیم‌های باشگاهی سابقه بازی کنار وحید را دارم و حتی الان هم هفته‌ای یکی، دو بار با هم به صورت تلفنی در ارتباط هستیم. قطعا با حضور وحید شمسایی در تیم دبیری مسئولیت من هم کمتر خواهد شد. من اینرا به مسئولان باشگاه هم گفته‌ام.

اصغری مقدم در پاسخ به این سئوال که «آیا شمسایی را خودش به مسئولان پیشنهاد داده است؟» گفت: خیر، از من نظرخواهی کردند که من هم استقبال کردم و گفتم با حضور وحید به قهرمانی نزدیکتر خواهیم شد. در مصاحبه‌ای از آقای دبیری خواندم که مشتاق کار با شمسایی هستند. این طبیعی است چرا که وحید با این تیم به عنوان قهرمانی رسیده است و هر کس دیگری هم باشد، مشتاق کار با شمسایی است.

وی افزود: البته ما هم فصل گذشته تمام تلاش خودمان را به کار بردیم و با وجود مصدومیت و تعداد نفرات کم، نتایج قابل قبولی گرفتیم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال دبیری در پایان درباره نامشخص بودن زمان شروع لیگ برتر فوتسال هم گفت: شنیده‌ام که قرار است مسابقات  در خردادماه شروع شود. امیدوارم برنامه لیگ هرچه زودتر و قبل از اتمام سال ۹۴ مشخص شود تا تیم‌ها هم تکلیف خودشان را بدانند. بدون شک تعطیلی هفت، هشت ماهه لیگ به ضرر فوتسال است و هم بازیکنان و هم تیم ملی از آن متضرر می‌شوند.