شان تیم ملی خیلی بالاتر از دوشان تپه است!

 افشین پیروانی در خصوص جلسه‌ای که امروز (یکشنبه) با علی کفاشیان داشت، اظهار داشت: این اولین جلسه‌ای بود که پس از استعفایم با علی کفاشیان داشتم. من اگر استعفایی کردم به دلیل مشکلات تیم ملی بود و اکنون هم این استعفا قبول نشده است. حالا با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم. همه باید تلاش کنیم حاشیه‌ها کمتر شود و برای موفقیت تیم ملی با تمام وجود و تمام قد کار کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی نیاز به امکانات دارد، زمین تمرینی می‌خواهد، باید اسپانسر داشته باشد و همه باید دست به دست هم بدهند تا این مشکلات را حل کنیم. برای حل مشکلات نه فقط کفاشیان بلکه همه باید کمک کنند تا با موفقیت‌ها فوتبال مردم را شاد کنیم. البته فقط فوتبال نیست و در این ورزش، هر رشته‌ای بتواند برای کشور افتخارآفرینی کسب کند و قهرمانی بیاورد، دل مردم شاد می‌شود.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص محل تمرینات این تیم و اینکه بالاخره شاگردان کی‌روش کجا تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد، اظهار داشت: باید یک زمین خوب در شأن تیم ملی فراهم شود.

پیروانی در خصوص اینکه آیا برگزاری تمرینات تیم ملی در زمین‌هایی مانند دوشان تپه و عبدل‌آباد درست است یا نه، گفت: این صحبت‌های حاشیه‌ای است که برای تیم ملی درست می‌کنند. تیم ملی شأنش بالاتر از این حرف‌هاست و ما هم سعی می‌کنیم زمینی در شأن تیم ملی پیدا کنیم.

وی درباره اینکه در جلسه‌اش با کفاشیان چه مسائلی گذشت و نتیجه چه شد، تأکید کرد: در این جلسه در خصوص استعفای من صحبت‌هایی شد که در نهایت کفاشیان این استعفا را قبول نکرد. من هم نه شرط و شروطی داشتم و نه چیزی، فقط بحث امکانات و الزامات اولیه برای تیم ملی بوده و حالا هم سعی می‌کنم در کنار تیم ملی نهایت تلاشم را بکنم.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص زمان شروع تمرینات اظهار داشت: فکر می‌کنم از 24 اسفندماه تمرینات تیم ملی شروع می‌شود و با قدرت آماده دو بازی 5 و 10 فروردین‌ماه با هند و عمان می‌شویم.

پیروانی درباره کی‌روش و سفری که به امارات داشت، گفت: کی‌روش از دبی برگشته و اکنون هم ایران است. در حال حاضر خودش و دستیارانش بازی‌های لیگ را پیگیری می‌کند. شأن تیم ملی هم خیلی بالاتر از این حرف‌هاست که بخواهیم درباره اسپانسر، زمین تمرین و... صحبت کنیم و باید به فکر مسائل اساسی‌تر باشیم.

وی در خصوص حضور لژیونرها در تمرینات برای دیدار با هند و عمان خاطرنشان کرد: ما با تمام قدرت برای این دو دیدار آماده می‌شویم، دو دیدار خانگی که در آنها قطعاً به حمایت تماشاگران هم نیاز داریم. بازی‌ها هم در تعطیلات برگزار می‌شود و از حالا سال نو را هم به همه تبریک می‌گویم. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند تا دو برد خوب را با نمایشی بسیار قوی به دست بیاوریم.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این مسئله که AFC اجازه حضور تماشاگران در طبقه دوم ورزشگاه را نمی‌دهد و با این شرایط تماشاگران کمتر از بازی‌ها استقبال خواهند کرد، تصریح کرد: این هم جزو قوانین اصلی AFCاست که در هر قسمت از ورزشگاه که صندلی نباشد تماشاگران اجازه نشستن نخواهند داشت. امیدوارم که تدابیر و هماهنگی‌های خوبی به عمل بیاید تا اتفاقات خوب برای فوتبال کشورمان رخ دهد.

پیروانی که پیش از این گفته بود قصد دارد برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا شود در این خصوص گفت: تمایلی برای این کار ندارم. افراد بهتر و توانمندتر از من هستند که به انتخابات بیایند و امیدوارم هر کسی رئیس می‌شود به فوتبال‌مان کمک کند.