گل محمدی: پوست کلفت شده‌ایم!

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل نفت، اظهار داشت: این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود و به آن نیاز داشتیم تا در کورس رقابت‌ها باقی بمانیم. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و با وجود اینکه تحت فشار بودیم، اما به خوبی دفاع کردند و از گلی که زده بودیم محافظت کردند.

وی ادامه داد: به شجاعت و تلاش بازیکنانم افتخار می‌کنم، آنها در این بازی خیلی خوب دویدند و حملات حریف را دفع کردند، به بازیکنانم تبریک می‌گویم که شجاعانه بازی کردند. در ابتدای بازی خوب نبودیم اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم موقعیت‌هایی را خلق کنیم و درنهایت هم سه امتیاز بازی را از آن خود کردیم.

گل‌محمدی در مورد درگیری لفظی که بین او و منصوریان به وجود آمد، گفت: مشکل خاصی نبود، هر دو تیم جزو تیم‌های بااخلاق هستند، کارت‌های زرد ما را نگاه کنید این موضوع را نشان می‌دهد. مهمترین چیز برای من در ورزش، اخلاق است، در هر صورت این تنش‌ها در فوتبال زیاد رخ می‌دهد، هر چه به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم، رقابت‌ها حساس‌تر می‌شود و باید بیشتر خویشتندار باشیم.

گل محمدی تأکید کرد: اتفاق خاصی پیش نیامد و خیلی زود مسئله تمام شد. من همیشه به دوستی‌ها و رفاقت‌ها در ورزش اهمیت می‌دهم و انشاالله این رفاقت‌ها هم ادامه داشته باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه تیمش در نیمه دوم زیاد عقب کشیده بود، گفت: فشار روی دروازه ما زیاد بود و مجبور بودیم که کمی عقب بکشیم، به همین دلیل یک مدافع اضافه کردیم و از نفرات حمله خود کاهش دادیم، طبیعی بود که حریف هم با فرستادن توپ‌های بلند روی دروازه ما فشار بیاورد و ما به خوبی این حملات را دفع کردیم.

وی در مورد داور مسابقه و اعتراض‌هایی که کادر فنی نفت به قضاوت او داشتند، گفت: داوری در مجموع خوب بود، اما در برخی صحنه‌ها بیشتر به سود حریف گرفت، آن کسی که باید اعتراض کند تیم ماست، البته هیچ وقت دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم، دو هفته پیش در بازی مقابل استقلال اهواز دو امتیاز را راحت از دست دادیم اما به داور معترض نشدیم و احترام گذاشتیم، در این بازی هم فکر نمی‌کنم صحنه مشکوک خاصی وجود داشت.

گل‌محمدی در مورد توهین‌هایی که هواداران اندکی در ورزشگاه انجام دادند، گفت: به هر حال این هم یکی از مشکلات فوتبال ماست که ورزشگاه‌ها خالی است و تماشاگران هم اجازه پیدا می‌کنند که توهین کنند، وقتی تعداد هواداران کم است خیلی راحت می توان افراد را پیدا کرد و با آنها برخورد کرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود باید نامه‌ای به هیأت فوتبال ارسال کنند، گفت: این موضوع دیگر چیزی نیست که بخواهیم نامه‌ای بزنیم، هواداران کاملاً مشخص هستند، البته ایرادی ندارد، ما این موضوع را هم به جان می‌خریم، دیگر پوست کلفت شده‌ایم.