دایی: اول حساب کتاب کنید بعد حرف بزنید!

علی دایی در نشست خبری پس از تساوی مقابل سپاهان اظهارداشت:فکر کنم بازی را خیلی بد شروع کردیم و دو گل بر روی اشتباه خودمان خوردیم و سپاهان هیچ کار تاکتیکی خاصی را انجام ندادند. توپ را تقدیم سپاهانی ها کردیم تا به گل ما بزنند. وقتی دو بر یک عقب بودیم بچه ها از تلاش دست بر نداشتند . تواسنتیم دو گل به ثمر برسانیم. سپاهان خیلی فشار اورد و اگر دقت می کردیم می توانستیم روی ضد حملات به گل برسیم.اصلا و ابدا از این نتیجه و یک امتیاز راضی نیستم.

وی افزود:ما باید رقیبانمان را داخل و خارج از خانه ببریم،هر چند کار سختی است ولی اگر خدا بخواهد امکان پذیر است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره اعتراض استیماچ به داور تاکید کرد:استیماچ باید اگر صحبتی دارد به داور چهارم انتقال بدهد او تحت فشار است و تا به امروز نتوانسته نتایجی در شان سپاهان بگیرد. او نباید دادو فریاد می کرد. قانون جدیدآمده که دفاع سپاهان توپ را زده و به بازیکن ما رسیده و آفساید اعلام کردند. این هم قوانین جدید فوتبال است.

دایی درباه اعتراض خود به خبرنگار برنامه 90 تصریح کرد:دو بار خطای آشکار روی قاضی را نگرفته است می دانید در  دقیقه آخر چه فشاری روی ما آمد اگر جای من باشید چه کار می کنید. همکار شما به چه اجازه ای دوربین را بغل گوش من آورده.مگر ما حریم نداریم در رسانه ها همین ها باعث می شود اتفاقاتی بیفتد و شما هزار تفسیر. اول اینکه استیماچ حق نداشت اعتراض کند و دوم اینکه همکار شما نباید آنجا می آمد. سرم از درد در حال ترکیدن است.

وی درباره اعتراض هواداران سپاهان به گل دوم تیم صبا خاطرنشان کرد:باید فیلم بازبینی شود آن زمان می توان نظر داد. آن چیزهایی که در مقابل چشمانم اتفاق افتاد را گفتم بقیه را نمی توانم نظر بدهم شاید هوادران سپاهان هم حق داشتند وقتی بازیکن حریف به من پاس بدهد و من در آفساید باشم و توپ را به گل تبدیل کنم آفساید نیست اما اعلام شد. این را نمی توانم هیچ جوره تفسیر کنم. نمی توانم خودم را فریب بدهم. شاید اتفاق دیگری هم به نفع ما افتاده که هواداران ناراضی بودند.

دایی در پاسخ به خبرنگار مبنی بر اینکه در بازی  شما در 6 بازی 3 امتیاز گرفته اید گفت: حساب و کتاب های شما اشتباه است؛ما امتیاز در چند هفته اخیر گرفتیم شما چه جوری می گویی  3 امتیاز؟ بهتر است اول حساب کتاب کنید بعد حرف بزنید.