محمد مایلی‌کهن در خصوص این‌که گفته می‌شود، سنول گونش را برای جانشینی کارلوس کی‌روش پیشنهاد داده و چون چنین اتفاقی نیفتاده، ناراحت است، اظهار داشت: هیچ وقت به تنهایی کسی را معرفی نکردم. آن آقایی که خودش می‌داند، در یک جلسه با حضور علی کفاشیان، یکی، دو تن از نواب رئیس فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم امید، پیشنهاد حضور گونش را مطرح کردم.

وی ادامه داد: تنها گفتم سوابق این مربی را بررسی کنید. آن آقا که این روزها از سرمربی تیم ملی حمایت می‌کند، یادش نرفته که وقتی کی‌روش، او را کنار گذاشت، چه لقبی به کی‌روش می‌داد و با چه لحنی خطابش می‌کرد.

مدیر فنی پیشین تیم فوتبال امید با اشاره به ادعای عربستان مبنی بر عدم وجود امنیت در ایران تصریح کرد: ما نباید فوتبال‌مان را سرگرم این مسائل کنیم. عرب‌ها خیلی زرنگ هستند. اماراتی‌ها وقتی دیدند کی‌روش در امور فوتبال‌شان دخالت می‌کند، چه رفتاری با او  داشتند؟ آنها دیگر پول مفت ندارند به کسی بدهند.

مایلی‌کهن افزود: نگاه کنید عرب‌ها چه مربیان و بازیکنانی را جذب کرده‌اند و تا زمانی که از آنها استفاده نکنند، رهایشان نمی‌کنند. آن زمان‌ها گذشت که عرب‌ها پول مفت خرج می‌کردند. حالا ما در فوتبال‌مان این پول‌ها را می‌دهیم. ببینید بازیکنان خارجی به‌درد نخور را با چه قیمت‌هایی می‌آوریم.