هافبک استقلال:دوست نداشتم وسایلم را جمع کنم و به شهرم برگردم

محسن کریمی، هافبک جوان تیم فوتبال استقلال با 21 سال سن این روزها به یکی از بازیکنان ثابت این تیم تبدیل شده است، بازیکنی که سال گذشته در خوابگاه کمپ استقلال روزهای سختی را می‌گذراند و به دنبال این بود که به موفقیت امروز برسد. کریمی درباره شرایط خودش، استقلال و آرزوهایش صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با پدیده خراسان را چطور می‌بینی؟

بازی سختی در پیش داریم. همان‌طور که می‌دانید پدیده در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و مقابل استقلال هم با انگیزه بالا به میدان خواهد رفت. امیدوارم آخرین بازی سال 94 را با پیروزی پشت سر بگذاریم و عیدی خوبی به هواداران استقلال بدهیم.

برخی کارشناسان اعتقاد دارند که پرسپولیس زیباتر از استقلال بازی‌ می‌کند. چه واکنشی به این صحبت‌‌ها داری؟

استقلال خوب بازی کند، اما شکست بخورد، نمی‌گویند تیم زیبا بازی کرده، بلکه سؤال می‌پرسند که چرا بازی را واگذار کرد. استقلال این روزها می‌برد و برخی‌ها چون چیزی ندارند بگویند این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. اگر استقلال خوب بازی نمی‌کرد، صدرنشین جدول نبود.

قبول داری که ره صد ساله را یک شبه طی کردی؟

یک شبه؟ شاید در تیم بزرگسالان این شرایط برای من درست باشد که یک شبه ره صد صاله را طی کرده باشم، اما خیلی سختی کشیدم تا خودم را به اینجا برسانم. زحمات زیادی کشیدم و به کمک خدا توانستم پاسخ زحماتم را بگیرم.

همین سال پیش در گزارشی نوشته بودیم که در خوابگاه کمپ استقلال شرایط سختی را می‌گذرانی. آن روزها فکر می‌کردی یک روزی بازیکن ثابت استقلال شوی و هواداران بخواهند در کنارت عکس یادگاری بگیرند؟

موقعی که در خوابگاه بودم، به این فکر می‌کردم که باید روزی به اینجا برسم و نتیجه زحماتم را بگیرم. دوست نداشتم برگردم وسایلم را جمع کنم و به شهرم برگردم. انگیزه‌های زیادی داشتم و خدا کمک کرد و مربیانم زحمت کشیدند که بتوانم تا این سطح پیشرفت کنم.

دنیای این روزهایت چقدر تغییر کرده است؟

مطمئناً همه چیز از برخوردها گرفته تا مسائل دیگر تغییر کرده است، اما رابطه من با فامیل و همشهری‌‌هایم تغییری نکرده است. درست است که دنیای من تغییر کرده اما من همان رابطه گذشته را با دوستانم حفظ کردم.

سبک بازی‌ات را شبیه چه بازیکنی می‌بینی؟

سبک بازی‌ام شبیه بازیکن خاصی نیست، اما همان‌طور که در مصاحبه‌های قبلی‌ام گفته بودم، از سبک بازی لوئیز سوارس مهاجم بارسلونا خوشم می‌آید.

دوست داری در کدام تیم مطرح خارجی بازی کنی؟

قطعاً دوست دارم لژیونر شوم، اما حالا اینکه در کدام تیم بازی کنم، بماند!