دل پیام صادقیان همچنان با پرسپولیس است چرا که روزهای خوبی با این تیم داشته و به شاگردان برانکو ایوانکوویچ هم توصیه می‌کند که قدر این روزها را بدانند چون حیف است تیمی که فوتبال به این زیبایی به نمایش می‌گذارد، نتیجه نگیرد و قهرمان نشود و باید تا آخرین لحظه تلاش کنند تا قهرمان لیگ برتر شوند.

 

اظهارات صادقیان را در ادامه می خوانید:

 

* در آستانه بازی با پرسپولیس اوضاع تیم‌تان چطور است؟

- خدا را شکر اوضاع تیم ما خوب است و در هر بازی بهتر می‌شویم. مقابل سپاهان بازی پرفشاری داشتیم و بچه‌ها خسته شدند چون هوای اصفهان سنگین بود. الان همه چیز خوب است و آماده بازی با پرسپولیس هستیم.

 

* صبا چند هفته است که نمی‌برد. چرا؟

- چند بازی است که بدشانسی می‌آوریم چون از حریف جلو می‌افتیم اما از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم و گل‌های بعدی را نمی‌زنیم. در بازی با سپاهان که همان اول کار غافلگیر شدیم و دو گل خوردیم. همه هنگ کردیم اما مقابل سپاهان در اصفهان بازی دو بر صفر باخته را مساوی کردن کار بزرگی است. به هر حال بدشانسی نمی‌گذارد نتیجه بگیریم.

 

* پرسپولیس را در حال حاضر چطور می‌بینید؟

- تیم خیلی خوبی است و فوتبال خیلی زیبایی بازی می‌کند و هنوز که هنوز است شانس قهرمانی دارد و باید امیدوار باشد. هر چند مقابل تراکتور مساوی کردند اما بچه‌ها ناامید نشوند و باید همه بازی‌ها را ببرند و تا لحظه آخر برای قهرمانی تلاش کنند. هواداران هم امسال سنگ‌تمام گذاشتند و همه‌جوره از تیم حمایت کردند و تا آخر فصل از تیم حمایت کنند تا جام قهرمانی را به دست آورند. بچه‌ها نباید ناامید شوند هر چند که می‌دانم خیلی تحت فشار هستند اما بزرگ‌ترهای تیم مثل نورمحمدی و بنگر باید تیم را جمع و جور کنند. این تیم حیف است و ان‌شاءالله پرسپولیس امسال قهرمان می‌شود.

 

* البته اولین تیمی که پرسپولیس باید ببرد، شما هستید.

- (خنده طولانی)

 

* شما گفتید همه را ببرند و قهرمان شوند. پس باید از صبای قم شروع کنند. درست است؟

- عجب حرفی زدم.

 

* انگار خودت هم توی حرفی که زده‌ای، مانده‌ای؟

- (خنده) من الان بازیکن صبا هستم و سعی می‌کنم بهترین نمایش خودم را داشته باشم و بهترین فوتبالم را جلوی پرسپولیس بازی کنم. الان در شرایط آرمانی هستم و دو، سه هفته است که پاس گل می‌دهم و بهترین روند را دارم.

 

* بالاخره پرسپولیس شما را ببرد یا نه؟

- ان‌شاءا... بازی خوبی شود و تماشاگران لذت ببرند.

 

* موقعیت ایجاد شود به پرسپولیس گل می‌زنی؟

- من بازیکن صبا هستم و همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازی‌ام را انجام دهم. موقعیت گل باشد سعی می‌کنم بهترین استفاده را ببرم و حرفه‌ای‌گری هم همین است چون اول باید فکر خودم و تیمم باشم و بهترین نمایش را داشته باشم. سعی می‌کنم جلوی پرسپولیس یکی از بهترین فوتبال‌هایم را به نمایش بگذاریم.

 

* تقابل شما و محسن مسلمان هم با توجه به اختلافاتی که داشتید، می‌تواند در این بازی جالب باشد. این‌طور نیست؟

- نه، بازی با پرسپولیس یا هر کسی که جلوی من بازی کند، برایم هیچ فرقی نمی‌کند. فقط بازی مقابل پرسپولیس برایم کمی سخت است اما نه با کسی کاری دارم و نه مشکلی و سعی می‌کنم بدون حاشیه کار خودم را بکنم.

 

* با کریم باقری هم مشکلی نداری و آشتی کردید.

- نه، هیچ مشکلی نداریم و کلی هم در این زمینه مصاحبه کردیم. با آقاکریم قهر نبودیم که آشتی کنیم.

 

* اما یک مقدار دلخور بودی.

- (خنده) نه آقا چیزی نبوده.

 

* در مورد پرسپولیس صحبت کنیم... تیمی که به این خوبی بازی می‌کند چرا نتیجه نمی‌گیرد؟

- من بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم اما نمی‌دانم چرا نمی‌برد. چه بگویم؟ فقط می‌گویم حیف این تیم و هوادارانش است؛ این همه هوادار آمده‌اند و پشت تیم هستند و حیف است که نتیجه نگیرند. بچه‌ها تا بازی آخر تلاش کنند و امتیازات را بگیرند.

 

* این پرسپولیس پیام صادقیان را کم ندارد؟

- هر کسی مرا در کوچه و خیابان می‌بیند همین را می‌گوید. همه می‌گویند این تیم تو را کم دارد اما قسمت نشد امسال کنار بچه‌ها باشم. همیشه برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم. آرزوی قلبی من همیشه این است که هواداران پرسپولیس را خوشحال ببینم.

 

* بعد از مصاحبه‌ای که با هم داشتیم و در مورد رویانیان صحبت کردیم، ایشان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که جواب صادقیان را بدهم گنده می‌شود. در این رابطه چه نظری دارید؟

- (خنده) نظری ندارم. کلا از این داستان‌ها بیرون آمده‌ام و دنبال این حرف‌ها نیستم. صحبتی در مورد رویانیان ندارم، بالاخره ایشان بزرگ‌تر ماست و درست نیست در موردش صحبت کنم.