پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان لیست برانکو

باشگاه پرسپولیس برای حضور هر چه قدرتمندتر در رقابت‌های داخلی فصل آینده و از آن مهمتر لیگ قهرمانان آسیا از حالا به دنبال ارائه برنامه‌ریزی‌های مناسب بوده و جلسات اخیر علی‌اکبر طاهری و برانکو ایوانکوویچ دقیقا در همین راستا است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم خیلی وقت است که برای تمدید قرارداد کادر فنی فعلی به توافق رسیده‌اند و از این‌ رو آنها به دنبال بستن تیمی در حد قهرمانی آسیا برای فصل آینده هستند.

برانکو ایوانکوویچ به عنوان یک مربی حرفه‌ای خواسته‌های خود را از باشگاه پرسپولیس مطرح کرده و به نوعی تمام آنچه برای مدعی بودن تیمش در لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهد را به علی‌اکبر طاهری گفته است. در حقیقت مهمترین خواسته برانکو از باشگاه برای تمدید قرارداد خود، همین مساله است و او منتظر است ببیند مدیریت باشگاه تا چه حد خواسته‌های او را برآورده می‌کند.

نتیجه جلسات اخیر برانکو طاهری تا الان این بوده که سرمربی کروات پرسپولیس لیست خرید خود را برای باشگاه پرسپولیس مشخص کرده است. او خوب می‌داند تیمش برای قهرمانی در آسیا باید چه نفراتی از بازیکنان فعلی را حفظ و در چه پست‌های باید بازیکن با کیفیت جذب کند. در کنار این دو موضوع مهم او برنامه‌ریزی‌های اردوی خارج از کشور تیمش در فصل آینده را هم انجام داده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاشند از سال آینده خیلی بی‌سرو‌صدا برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو اقدام کنند تا بعد از پایان فصل در بهترین زمان با نفرات مد نظر قراداد رسمی بسته و برای فصل آینده استارت بزنند. یکی از معضلاتی که پرسپولیس و برانکو فصل پیش با آن مواجه شدند همین مسئله دیر بسته شدن  و دیر استارت زدن تیم بود که این بار سرمربی کروات می‌خواهد خلاف آن اتفاق بیفتد.