جواد حسن زاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه گفت: از رئیس کمیته داوران انتظار داریم نگذارد بلایی که سال گذشته بر سر ما نازل شد در این فصل نیز متحمل شویم.

حسن زاده در ادامه افزود: فریدون اصفهانیان فصل گذشته دیدند در 6 بازی از ناحیه داوری ضربه دیدیم و به راحتی نگذاشتند به مرحله دوم رقابت های لیگ دو صعود کنیم. در این هفته نیز در حالی که تا روز گذشته سه داور تهرانی، قضاوت دیدار خونه به خونه مازندران مقابل فولاد یزد را بر عهده داشتند، به یکباره سه داور شیرازی را جایگزین سه داور تهرانی کردند و هر طوری که دل شان خواست سوت زدند.

وی با بیان اینکه رسماً شکایت مان را به سازمان لیگ ارائه می دهیم گفت: در حالی سه داور شیرازی را جایگزین کردند که فجر سپاسی یکی از رقیبان اصلی ما است و فکر می کنم این حق را داریم تا کمیته داوران بگوید علت این جابجائی برای چه بود.

مدیر تیم های فوتبال خونه به خونه مازندران با بیان اینکه به محمدرضا مولایی هشدار می دهیم دست از سر بازیکنان تیم مان بردارد گفت: مولایی دست به هر کاری بزند باز هم خونه به خونه لیگ برتری خواهد شد. ولی به وی هشدار می دهیم اگر به حرکات خود ادامه دهد مجبوریم از طریق دیگر وارد عمل شویم.

مدیر تیم های فوتبال خونه به خونه مازندران با بیان اینکه خونه به خونه نماینده فوتبال مازندران است گفت: مردم بدانند اگر هر تصمیمی اتخاذ کردیم سعی کردیم منفعت و دلخوشی آنها را در نظر بگیریم.

جواد حسن زاده در ادامه افزود: خونه به خونه لیگ برتری می شود چون خدا پشت این تیم است. آن دسته از دوستان، از جمله یکی دو سایت مازندرانی که منتظرند تیم نتیجه نگیرد تا بر علیه این تیم بتازند بدانند خونه به خونه به لطف خدا و حمایت و هواداران و دلسوزان این تیم لیگ برتری خواهد شد.

حسن زاده تصریح کرد: مردم به شایعات توجه نکنند. دوستان هر روز برای ما سرمربی تعیین کردند و یکی را اخراج کردند و دیگری را آوردند. از ابتدای فصل تا کنون بارها تهمت شنیدیم و مورد تخریب قرار گرفتیم ولی دم نزدیم و به کار خود ادامه دادیم چون برای ما فقط دلخوشی مردم مهم است.

وی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم برای تیم خونه به خونه حاشیه سازی شود گفت: خیلی از حرف ها را اکنون نمی توان بر زبان آورد ولی در پایان فصل می گوئیم چه اتفاقاتی افتاد. ان شاالله فردا ساعت 12 نیز جلسه هیأت مدیره برگزار می شود و در فرصتی که قبل از دیدار بعدی تیم داریم سرمربی جدید را انتخاب خواهیم کرد.

جواد حسن زاده در ادامه افزود: شرمنده مردم مازندران و بابل هستیم که نتوانستیم با برتری در این دیدار یک عیدی خوب به آنها بدهیم ولی خوشحالیم که علیرغم این شکست جایگاه مان در جدول رده بندی حفظ شد.

خونه به خونه مازندران در پایان تاکید کرد: از رئیس فدراسیون فوتبال و آقای محمودزاده خواهش می کنیم در هفته های باقیمانده با حساسیت بیشتری عملکرد داور ها را مورد بررسی قرار دهند تا مثل امروز شاهد همچین اتفاقات عجیب و سوال برانگیزی نباشیم