وحید هاشمیان:دود این کارها در چشم فوتبال می رود

وحید هاشمیان در آستانه فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: سال خوبی برای فوتبال ایران و همه هموطنان عزیزم آرزو می کنم. امیدوارم اختلافات و چنددستگی ها و برخی ناهنجاری ها در فوتبال ما جای خود را به همدلی ها و شایسته سالاری و موففیت ها بدهد.

وی درباره تلخ ترین خاطره سال 1394 برای خودش گفت: درگذشت هادی عزیز، همایون بهزادی و رضا احدی به طور حتم تلخ ترین خاطره سال 94همه اهالی فوتبال در سال 94است.

مهاجم اسبق تیم ملی درباره دیدارهای پیش روی این تیم در ایام تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم در تعطیلات نوروز با بردهای تیم ملی و نمایندگان ایران در آسیا شاد شوند و تیم ملی از بن بست نداشتن امکانات اولیه مثل زمین تمرین و بازی تدارکاتی خارج شود.

هاشمیان با ابراز ناراحتی از شرایط اردوی تیم ملی تصریح کرد: این بسیار ناراحت کننده است که تیم ملی زمین تمرین ندارد و ملی پوشان از امکانات لازم برخوردار نیستند.این اتفاقات نشات گرفته از عدم همدلی ها در فوتبال است و دود آن به چشم فوتبال ایران خواهد رفت. باشگاهها نیز با مشکلات مالی عدیده مواجه بوده و در بن بست درآمدزایی گرفتار شده اند.

وی همچنین با اشاره به اتفاقات ناگوار در تصادفات جاده ای گفت: امیدوارم در سفرهای نوروزی همه هموطنان عزیز با رعایت قوانین و صبر و حوصله رانندگی کنند تا خدای ناگرده نوروز و این ایام خوش شان پس از یکسال تلاش و زحمت به ماتم و دردسر تبدیل نشود. عید را به همه ایرانیان تبریک می گویم و سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را برای همه آرزو می کنم.

هاشمیان در پایان تاکید کرد: اگر آرزوی دیگری داشته باشم رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان و توفیق تیم های ورزشی و ورزشکاران ایران در سال نود و پنج در المپیک است.