پای بنزما به قاچاق مواد مخدر باز شد

 دردسرهای کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه تمامی ندارد، او هنوز از قید و بند پرونده باج خواهی ازمتئو والبوئنا کاملا خلاص نشده که در گیر پرونده ای دیگر تحت عنوان" قاچاق مواد مخدر و پولشویی" شده است.

بنزما امروز (جمعه) به عنوان شاهد یک فقره پرونده قاچاق مواد مخدر و پولشویی در دادگاه حاضر شد.

صبح امروز روزنامه لیبراسیون فرانسه گزارش داد که بنزما شاهد پرونده ای شامل قاچاق مواد مخدر، بزهکاری سازمان یافته و پولشویی بوده و حالا برای شهادت باید در دادگاه حاضر شود.

ساعاتی بعد این اتفاق افتاد و منابع نزدیک به مهاجم رئال مادرید خبردادند که او در دادگاه حاضرشد و به ایراد شهادت پرداخت.

این پرونده مربوط به ماه ها قبل است،به نوشته لیبراسیون دادستان پاریس روز 17 سپتامبر پرونده ای را در خصوص خرید یک رستوران کوچک توسط شرکتی که بنزما نیز در آن سهم دارد،گشود.

البته بنا به گفته نزدیکان بنزما، او بعدها سهم خود از این رستوران را با زیان قابل ملاحظه ای واگذار کرد و در اصل قربانی این معامله بود.

به نوشته لیبراسیون تحقیقات نشان می دهد بنزما در این پرونده مسئولیت مستقیمی نداشته است.

همانطور که عنوان شد دادگاه های پاریس از روز 17 سپتامبر تحقیقات در خصوص این معامله را از سه جنبه قاچاق مواد مخدر، بزهکاری سازمان یافته و پولشویی در دستور کار قرار داده اند.

این اتفاقات برای بنزما در حالی رخ می دهد که کمتر از سه ماه دیگر رقابت های یورو 2016 در فرانسه آغاز خواهد شد و دشان سرمربی فرانسه پیشتر عنوان کرد تا بنزما از پرونده حقوقی مربوط به باج خواهی تبرئه نشود به تیم ملی دعوت نخواهد شد.