بهزاد غلامپور  اظهار داشت: علت اصلی افت تیم ما، بدشانسی بود. در بازی‌های گذشته توپ‌های ما گل نشد و همین مسئله باعث پایین آمدن صبا در جدول شد.

وی ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما در 7 بازی باقی‌مانده، جبران این نتایج است. این جایگاه در شان بازیکنان و کادر فنی نیست و امیدوارم که بتوانیم این روند را تغییر دهیم.

غلامپور در مورد تعطیلات نوروزی صبا گفت: تمرینات ما تا سوم فروردین تعطیل است و پس از آن، طبق برنامه‌های کادر فنی، تمرینات را آغاز می‌کنیم.

دستیار علی دایی، در خصوص رای AFC درباره گرفته شدن میزبانی از ایران در باشگاه های آسیا اظهار کرد: امیدوارم که سه نماینده ایران،‌ در این مسابقات شرکت نکنند. ارزش فوتبال ما بازی کردن در کشور ثالث نیست. به نظرم علت اصلی بازی نکردن در ایران، ترس تیم‌های عربی از شکست مقابل تیم‌های ایرانی بود و همه این اتفاقات برای جلوگیری از باخت سنگین در ایران بود.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: بی کفایتی مسئولین ما، باعث صدور این رای شد. آن‌ها می‌توانستند جلوی این قضیه را بگیرند اما نتوانستند کاری انجام دهند. امیدوارم که این رای را نپذیریم؛ حتی اگر هم به قیمت تعلیق شدن ما تمام شود.

انتهای پیام/