وقتی قوچان‌نژاد، دژاگه شد!

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده است. 

* با توجه به انتشار خبر حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی مقابل جایگاه VIP این ورزشگاه ازدحام زیادی به‌وجود آمده است و حاضران در این محل منتظر حضور این دو عضو کابینه دولت در ورزشگاه هستند.

* علی کفاشیان و علیرضا اسدی 40دقیقه پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حاضر شدند و مهدی تاج و محمود اسلامیان 10 دقیقه قبل از شروع بازی در ورزشگاه حضور یافتند.

* مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حاضر شد تا قبل از حضور وزیر وررزش در ورزشگاه حضور داشته باشد.

* آندرانیک تیموریان که به این اردوی تیم ملی دعوت نشده است و رضا قوچان‌نژاد، مهاجم مصدوم تیم ملی که نمی‌تواند این تیم را در دیدار مقابل عمان همراهی کند به همراه جمعی از اعضای کادر فنی از جایگاه CIP بازی را تماشا می‌کنند.

* هنگامی که قوچان‌نژاد از بین تماشاگران عبور می‌کرد، آنها او را تشویق می‌کردند. یکی از تماشاگران که قصد داشت با مهاجم تیم ملی عکس سلفی بگیرد به اشتباه او را دژاگه صدا کرد که این موضوع با واکنش قوچان‌نژاد مواجه شد و او به تماشاگر حاضر گفت که دژاگه در زمین بازی می‌کند و او قوچان‌نژاد است!

* هنگام پخش شدن سرود ملی کشورمان پرچم ایران به اهتزاز درآمد و ملی‌پوشان نیز مانند تمام بازی‌های گذشته دست‌های خود را دور شانه‌های یکدیگر انداختند تا اتحادشان را نشان دهند.

* کارلوس کی‌روش به رسم میزبانی پیش از آغاز بازی به سمت کارو، سرمربی تیم ملی عمان رفت.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه تا آغاز بازی نزدیک به 18 هزار نفر رسید.

* پیش از آغاز بازی علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال با اهدای لوحی از سیدجلال حسینی که یکصدمین بازی ملی‌اش را مقابل هند انجام داد، تقدیر کرد.