برانکو از پرسپولیس می رود؟

با پشت سر گذاشتن هفته های سخت برای پرسپولیس و هواداران و تدابیر موفق و مثبت برانکو، که تیم را به جاده قهرمانی بازگرداند، تمدید قرارداد این مربی کاربلد انتظاری به جاست. قراردادی که گفته می شود طرفین رضایت خود را در خصوص آن اعلام کرده اند اما هنوز به دلایلی امضا نشده است.

عملکرد خوب برانکو در این فصل باعث شده هواداران پرسپولیس، سرمربی کروات خود را یکی از موفق ترین سرمربیان سال های اخیر این تیم بدانند و جایگاه ویژه ای را برای وی قائل باشند. بازی های تماشاگرپسند و قابل قبول از یک سو و اخلاق و منش این مرد کروات باعث محبوبیت او در بین هواداران تیم و حتی دیگر اهالی فوتبال شده است.

ولی اکنون یک نگرانی جدی وجود دارد که بسیار به جاست چرا که قطعا برانکو با پیشنهادهای داخلی و خارجی مواجه خواهد شد پیشنهاداتی که با وضعیت مالی فعلی پرسپولیس ممکن است وسوسه کننده باشد همچنین جدایی احتمالی کی روش از تیم ملی، هرچند که ضعیف به نظر می رسد، می تواند برانکو را گزینه جایگزینی او مطرح کند. در این صورت حضور بر روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی نیز می تواند وسوسه کننده باشد اما هوادار می خواهد با تمدید قرارداد این مربی که حالا اطمینان خاطری برای تیم شده خیالی آسوده داشته باشد و از حالا به لیگ قهرمانان آسیا فکر کند.

با تمام این مسائل و با شرایط موجود باید دید دلیل تاخیر امضای قرارداد او چیست؟ مسئولان به چه می اندیشند؟ آیا منتظر نتایج آتی تیم هستند؟ آیا مجوز هیات مدیره دریافت نشده؟ آیا طاهری منتظر نتیجه پایان فصل است؟

همه و همه این پرسش ها برای هواداران ایجاد نگرانی کرده است؛ نگرانی از دست دادن برانکو. برانکویی که اکنون چهره دوست داشتنی فوتبال ایران است. آیا طبق عادت معمول، این چهره دوست داشتنی هم از فوتبال ما حذف می شود؟!

این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد اگر پروفسور روی نیمکت تیم باشد پس با رعایت تمام جوانب این انتظاری منطقی است که قراردادش تمدید شده و پرسپولیس از هم اکنون به فکر رسیدن به موفقیت های فوتبالی در لیگ شانزدهم باشد.