قلعه نویی: همه تراکتوسازی را تحسین می کنند

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در مورد این بازی گفت: امیدوارم مردم به خصوص آذری‌ها سال خوبی در پیش داشته باشند. در ازبکستان خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم. در بازی گذشته می‌توانستیم نتیجه بگیریم اما متاسفانه باختیم. پاختاکور سرعت و قدرت بدنی خوبی دارد امیدوارم هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند. امیدوارم مثل بازی سایپا خوب بازی کنیم با 3 امتیاز می‌توانیم تا حدودی خیالمان را در لیگ قهرمانان راحت کنیم.

وی افزود: این بازی ملی است و با نام تراکتورسازی به میدان می‌رویم. حمایت ملی هم نیاز داریم اما اگر حرفی بزنیم باز هم ما را زیر فشار می‌برند. جایش نیست که اینجا حرف بزنم. فوتبال ما مشکلات زیادی دارد که باید تا دیر نشده فکر کنیم.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: محروم نداریم و فقط سروش رفیعی مصدوم است که تیم پزشکی در تلاش است که او را به بازی برساند. اگر امروز رفیعی در تمرین جواب دهد برای بازی فردا او را خواهیم داشت.

قلعه‌نویی عنوان کرد: تیم برای پرشورها است قلعه‌نویی و عباسی‌ها می‌روند از تراکتورسازی حمایت کنید طی این مدت فشار زیادی را تحمل کردیم ولی تحمل ما زیاد بود. امروز تراکتورسازی را می‌بینید که همه آنرا تحسین می‌کنند. در هر نقطه از زمین در مقابل حریفان زهر چشم می‌گیریم. برای بازی فردا اگر بتوانیم برنده از زمین خارج شویم هم رکورد جدید به دست آوردیم و هم اینکه 60 درصد به صعود امیدوار می‌شویم. طی برنامه‌ای که از سوی فیفا گفتند دیگر اینطور نیست که هر دو تیم در مرحله بعد از یک منطقه باشند این برای ما امیدوار کننده است. سه سال پیش می‌گفتم تراکتورسازی باید تیمی داشته باشد که در آسیا کوچک شمرده نشود امروز ما به این تیم تبدیل شدیم. امروز می‌بینید که به ناچار بازی خانگی را خارج از کشور با هزینه گزاف باید انجام دهیم و به جز مدیریت، کسی به حمایت ما نیامده است. به شادی پرشورها تا آخر تمام تلاشمان را می‌کنیم و می‌جنگیم.

سرمربی تراکتورسازی یادآور شد: الان می‌بینید تیم ما چه کیفیت خوبی پیدا کرده است ما با توجه به نتایج نیم فصل دوم از لحاظ کیفیت در رده سوم قرار داریم.

وی افزود: تراکتورسازی به حمایت خبرنگاران محلی خیلی نیاز دارد. در چنین بازی‌هایی که جنبه ملی دارد همه باید حمایت کنند تا روحیه تیمی ما بالا برود. امیدوارم در این مرحله هر سه تیم کشورمان برای سر بلندی ایران با برد کشور را ترک کنند.