جعفر کاشانی درباره برد اخیر پرسپولیس مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: این برد چیزی نیست جز بروز روح تیمی و همبستگی بین بازیکنان تیم که البته با درایت و زحمات کادر فنی و تلاش قابل ستایش بازیکنان تیم بدست آمد تا همه ما و هواداران پرسپولیس بیش از پیش به کسب عنوانی درخور نام این تیم امیدوارتر شویم.

وی در این باره که آیا می توان به قهرمانی این تیم امیدوار بود توضیح داد: بحث ما در گرو این صحبت ها نیست. ما در امروز زندگی می کنیم و باید برای فردا برنامه ریزی داشته باشیم. پرسپولیس از روزهای ابتدایی این فصل گام های خود را محکم برداشته و چون با امید در حرکت است می تواند به آنچه در سر دارد دست پیدا کند. بنابراین نباید با حرف زدن از آینده بار مسئولیت این بازیکنان را زیاد کرد و باید به آنها فرصت داد تا با همین شور و حال خوبی که برای کسب برد در آنها می بینیم جلو بروند.

رییس هیأت مدیره باشگاه درباره تمدید قرارداد برانکو خاطر نشان کرد: این از اتفاقاتی بود که باعث خوشحالی من و بسیاری از آنهایی شد که پرسپولیس را دوست دارند. البته این را بگویم که من از همان سه، چهار هفته ابتدایی که خیلی ها با نگاه به نتایج پرسپولیس درباره برانکو نظر منفی داشتند گفته بودم که این مربی به کار پرسپولیس می اید و در نهایت هم دیدید که اینطور شد.

کاشانی تأکید کرد: این مربی علاوه بر اینکه فردی است که فوتبال را به خوبی می فهمد بلکه از نظر روانشناسی هم دارای فهم و ادراک بالایی از نوع برخورد با جوانان و شاگردانش است و به این خاطر ما باید از وجود چنین مربی نهایت استفاده را می بردیم. او فردی تحصیلکرده است که کارش را به خوبی انجام می دهد و همه اعضای هیأت مدیره با تمدید قراردادش موافق بودند.

وی همچنین در باره اظهارات اخیر علی دایی به خاطر مشکلات مالیاتی نسبت به طاهری گفت: علی دایی برخاسته از این باشگاه است و از این رو حتم دارم که او هم قصد و نیتی در این مقطع زمانی که لیگ رو به پایان است نداشته. باشگاه پرسپولیس قطعا بدهی اش بابت مالیات را به دایی پرداخت می کند و من امیدوارم که از این پس مسایل درون خانوادگی باشگاه به این شکل در رسانه ها مطرح نشود.

کاشانی همچنین در ارتباط با ورزشگاه شهید کاظمی و اینکه چه زمانی با شهردار منطقه 20 که این ورزشگاه در آن واقع شده دیدار خواهند کرد توضیح داد: من به واسطه ارتباطاتی که با این عزیزان دارم دائم با آنها در تماس هستم و به زودی کارهای واگذاری تمام می شود و باشگاه خواهد توانست از این طریق بخشی از مشکلات اقتصادی اش را از راه درآمدزایی با ایجاد بستری برای ورزش جوانان و نوجوانان از بین ببرد تا به سمت باشگاه شدن حرکت کند.