عادل غلامی در پایان دومین جلسه تمرین با حضور سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: تمرینات بسیار خوب و منظم پیش می‌رود. تمرینات بدنسازی بسیار سنگین است اما همه بازیکنان با تمام انرژی و توان خود به دنبال کسب موفقیت هستند.


وی ادامه داد: قطعا تمرینات سخت بدنسازی می‌تواند در آینده و در روزهای حساس و فشرده مسابقات انتخابی المپیک به کمک با بیاید. بازیکنان ایران اگر از لحاظ آمادگی بدنی و فیزیکی در شرایط ایده‌آلی باشند، بدون شک در مسائل فنی مشکلی نخواهند داشت.
غلامی با اشاره به تغییر جزیی در زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک و عقب افتادن این رقابت‌ها گفت: این موضوع فرصت خوبی ایجاد کرد که بتوانیم روزهای بیشتری را برای آماده کردن تیم زمان داشته باشیم و این موضوع به نفع ما شد.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران افزود: بازی‌های تدارکاتی خوبی ترتیب داده شده است و می‌تواند به هماهنگی تیم کمک کند. تمامن تلاش ما این است که به روزهای خوب والیبال بازگردیم و بتوانیم با نتیجه خوب و شایسته به آنچه والیبال ایران استحقاقش را دارد برسیم.
وی افزود: اگر بتوانیم خان اول را رد کنیم و راهی المپیک شویم، شک نداشته باشید که یکی از تیم‌های شگفتی ساز در ریو خواهیم بود. بازیکنان آنقدر انگیزه دارد که توان شکست دادن هر تیمی را در خود می‌بینند.


غلامی درباره لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی گفت: این مربی بسیار دقیق و نکته سنج است و کوچترین ایرادهای بازیکنان را می‌بیند. همان ایرادهای کوچکی که رفع آن‌ها در مدت زمان کمی که در اختیار داریم می‌تواند نتیجه بخش باشد.