من عاشق استقلالم

کاپیتان استقلال در فصل گذشته و یکی از مهره های کلیدی تیم کی روش در جام جهانی این فصل در آرامش بیشتری به کارش در صبا ادامه می دهد، اگرچه به خاطر سابقه زیادش در استقلال بازی های تیم محبوبش را دنبال می کند.

 

در ادامه حرف های صادقی را می خوانید:

 

* در خصوص آخرین شرایط صبا صحبت کن.

- بعد از مصدومیت جلال الدین علی محمدی به نوعی شیرازه تیم ما پاشید. چون ما روی همان یازده نفر اصلی برنامه ریزی کرده بودیم. با همین نفرات در حال ادامه دادن بودیم. ما جایگزین خوبی برای او پیدا نکردیم و همین باعث شد که کمی ضرر کنیم.

 

* فکر نمی کنی صبا در نیم فصل دوم شرایط خوبی نداشت؟

- اتفاقاتی که بعد از جام شهدا افتاد باعث شد تیم ما کمی به هم بریزد. فوتبال است و فراز و نشیب دارد. درباره مسائل مالی هم باید بگویم نمی توانم بگویم داریم، نمی توانم بگویم نداریم اما باید بگویم می توانست بهتر از این باشد که این اتفاق نیفتد. تلاش می کنیم در هفته های پایانی نتایج خوبی کسب کنیم.

 

* پیش بینی ات از اینکه قهرمان لیگ چه کسی است؟

- امیدوارم استقلال قهرمانی لیگ را کسب کند و بیشتر امیدوارم که قهرمانی اش به هفته آخر نرسد چون باید مقابل تیم ما بازی کند.

 

* ته دلت واقعا دوست داری استقلال قهرمان شود؟

- این چه سوالی است؟! من در این تیم سال ها زحمت کشیدم. خون دل خوردم، کاپیتان آن بودم و با قهرمانی ها خندیده ام و با شکست هایش گریه کردم. همیشه می گویم استقلال چه اول و چه آخر شود من آن را دوست خواهم داشت. امیدوارم این تیم قهرمان و دل هوادارانش شاد شود.

 

* دوست داشتی در دربی بازی کنی؟

- هر فوتبالیستی دوست دارد در دربی بازی کند. حالا قسمت این است که من نباشم. برای تماشای دربی به ورزشگاه خواهم رفت.

 

* طلبت را از استقلال گرفتی؟

- صحبت کردن درباره این قضیه فایده ای ندارد. به نوعی در باشگاه استقلال از لحاظ مالی در بلک لیست هستم. چون نه جواب تلفنم را می دهند و نه حالم را می پرسند. حتی نمی گویند خرت به چند من است؟ نمی گویند یک میلیارد طلب داری بیا با هم صحبت کنیم تا حداقل کمی از آن را به تو پرداخت کنیم.

 

* پیش بینی ات از اینکه چه تیمی قهرمان می شود، چیست؟

- استقلال صدر جدول است و رقیب ندارد. تیم های دیگر دنبال استقلال هستند. از جمله پرسپولیس. این تیم باید ابتدا با تیم های دیگر رقابت کند و منتظرباشد که استقلال نتیجه نگیرد. من اعتقاد دارم قهرمان لیگ در دربی مشخص خواهد شد.

 

* از عملکرد خودت در این فصل راضی بودی؟

- عملکردم خوب بوده است. از پارسال هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ بدنی بهتر بودم. مطمئن باشید تا پایان فصل شرایطم بهتر خواهد شد.

 

* این روزها گفته می شود کی روش از تیم ملی خواهد رفت. تو با او کار کرده ای. در این باره صحبت کن.

- صحبت کردن در این باره فایده ای ندارد. من بارها در این باره صحبت کرده ام اما به آقایان برخورد و به نوعی به دل گرفتند. برای فوتبال ایران خوب است که کی روش بماند چون زبان خیلی ها کوتاه می شود. بیزینس خیلی ها خراب می شود. از این واضح تر نمی توانم صحبت کنم. برای خیلی ها منفعت دارد کی روش از ایران برود. آقایان! با کی روش ما چهار سال اول آسیا بودیم. ما جلوی آرژانتین باختیم. خیلی ها گفتند حق ما برد بود. همین باعث شد که جلوی بوسنی مساوی کنیم. بدانید ما با همین کی روش در مقدماتی قطر را در قطر، کره را در کره شکست دادیم و نتایج خوبی کسب کردیم. امیدوارم شرایطی فراهم شود که باز هم کی روش در ایران بماند.

 

* به بازگشت به استقلال فکر می کنی؟

- باید ببینیم سال آینده چه اتفاقاتی می افتد. اگر قسمت باشد بر می گردیم و قسمت نباشد بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبال مان خواهیم گرفت.