علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در دو بازی آخر مرحله اول مقدماتی جام جهانی برابر هند و عمان به دلیل مصدومیت غایب بود. حقیقی هم همانند همه ملی پوشان از اتفاقاتی که پیرامون تیم ملی رخ داده و استعفای کی روش نگران است.

حقیقی درباره استعفای کارلوس کی روش گفت:

« چیزی که کاملا واضح و روشن است، اینکه تیم ملی شرایط سختی را تحمل می‌کند و ما امکانات خوبی نداریم. کی‌روش هم که می‌گوید امکانات می‌خواهد، این را برای خودش نخواسته و برای تیم ملی می‌خواهد. قرار نیست که کی‌روش بعد از رفتنش از ایران این امکانات را به خانه ببرد، بلکه این امکانات را برای تیم ملی ایران، برای این مملکت و برای جوانان فوتبال ایران خواسته است. ما به جای اینکه خوشحال باشیم کی‌روش سرمربی‌مان است، مربی دلسوزی داریم که می‌خواهد ما پیشرفت کنیم و به جای حمایت از او، سر راهش سنگ‌اندازی می‌کنیم. من فکر می‌کنم کسانی که سر راه تیم ملی سنگ می‌اندازند، ایرانی نیستند. اگر بحث‌شان کی‌روش است، به نظرم او سرمربی تیم ملی بوده و کی‌روش هم برای تیم ملی است. ما اینجا تیم کی‌روش نداریم و تیم ملی داریم که باید از تیم ملی حمایت کنیم. حمایت از تیم ملی هم یعنی اینکه از همه حمایت شود و نباید سر راه این تیم و سرمربی‌اش سنگ اندازی شود. واقعا جای تأسف دارد که برخی‌ها به این شکل با تیم ملی رفتار می‌کنند و جای تأسف بیشتری دارد که ما از خودی می‌خوریم نه جای دیگر و کشور دیگری!»

وی افزود:« اینطور نیست که فقط کی‌روش امکانات بخواهد، بلکه هرکسی را بیاورید یکسری امکانات اولیه را برای تیم درخواست می‌کند. در همه جای دنیا مربیان باید با داشتن امکانات کار را پیش ببرند. تیم ملی ما یک زمین تمرینی هم ندارد تا ما بتوانیم در آن کار کنیم. اینها برای فوتبال ما و برای تیم ملی ما خوب نیست، بلکه اینها همه درد فوتبال است. نمی‌دانم چه کسانی باید شرایط را درست کنند، اما هرکسی که توانایی انجام کار را دارد، باید ورود کرده و به صلاح فوتبال و مملکت کاری انجام دهد. اکنون در برهه بدی قرار داریم که مطمئنا با رفتن کی‌روش همه چیز خراب خواهد شد و فوتبال ما چند سال دیگر عقب می‌ماند. »

وی با اشاره به محبوبیت کی روش در میان مردم و هواداران فوتبال گفت:« مطمئنم مردم نمی‌گذارند این اتفاق رخ بدهد و او برود. این مردم تیم ملی، بازیکنانش و سرمربی‌اش را دوست دارند و حتی اگر این اتفاق‌ها رخ بدهد، پشت تیم ملی را خالی نمی‌کنند. مردم زحمات و دستاوردهای کی روش را می‌بینند. مردم همه اینها را می‌بینند و از نزدیک آن را لمس می‌کنند و با این شرایط مطمئنم هرکسی هم سنگ‌اندازی کند، مردم اجازه نمی‌دهند کی‌روش برود.»

گلر تیم ملی درباره عصبی بودن کی روش و مجادلات او با منتقدان نیز اظهار داشت:« به‌هر حال هر فردی اخلاق و رفتار خوب دارد و اخلاق و رفتار بد هم دارد. این هم اخلاق کی‌روش است که زود از کوره در می‌رود و عصبانی می‌شود، اما چرا به او بهانه می‌دهیم که زود عصبانی شود و از کوره در برود؟ یک بار برای تیم ملی همه چیز را فراهم کنیم و شرایط درست شود، ببینیم آیا کی‌روش بازهم زود از کوره در می‌رود و عصبانی می‌شود. اینها همه بهانه و ایرادهای الکی است. با این شرایط بازهم فکر می‌کنم زود از کوره در رفتن بهتر از سنگ‌اندازی برای تیم ملی یک کشور باشد.»