خلعتبری از هواداران سپاهان معذرت خواهی کرد

محمدرضا خلعتبری، پیرامون شکست دیشب تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: با هدف پیروزی و انگیزه بالا راهی ازبکستان شدیم و خواست مان کسب سه امتیاز این بازی بود. اما آن قدر در ماه های گذشته از بدشانسی و بدبیاری حرف زده ایم که خجالت می کشیم دوباره از این واژه ها استفاده کنیم. تنها چیزی که درباره شکست دیشب می توانم بگویم معذرت خواهی بزرگی از هواداران تیم بزرگ سپاهان است.

وی ادامه داد:خطاب به هواداران سپاهان می گویم ما تلاش مان را کردیم اما باز هم ناکام بودیم و از شما که همواره صادقانه، عاشقانه و بی منت ما و تیم تان را حمایت کرده اید عذرخواهی می کنم.واقعا دیگر نمی توانم درباره نتیجه نگرفتن تیمم در این مدت صحبت کنم.

مهاجم سپاهان درباره دیدار مقابل استقلال بیان داشت: باید برای جبران شکست بازی رفت در اصفهان و جبران نتیجه بازی دیشب تلاش کنیم تا در این بازی نتیجه ای معقول نظر هواداران سپاهان کسب کنیم. استقلال تیمی بزرگ و محترم است اما در میدان رقابت هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. انشاالله دو تیم بازی تماشاگرپسندی به نمایش بگذارند و ما هم بتوانیم با موفقیت از میدان خارج شویم.

مهاجم اسبق تیم ملی درباره بحث این روزهای فوتبال ایران و احتمال جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی بیان داشت: کی روش از صمیم قلب دوست دارد در تیم ملی ایران بماند. چون می داند فوتبال ایران پتانسیل بالقوه ای برای موفقیت دارد. اما اکنون منتظر قرعه کشی مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی است که ببیند با چه تیم هایی هم گروه می شویم. او بسیار زیرک  است و بعد از آن تصمیم می گیرد که بماند یا برود.

خلعتبری افزود:من کینه ای کی روش ندارم و  به پروردگار قسم می خورم همیشه خواهان موفقیت تیم ملی بوده ام.این روزها مثل زندگی می آیند و می روند و قرار نیست من تا 70 سالگی بازیکن باشم. امیدوارم تیم ملی درگروه خوبی قرار بگیرد وکی روش هم بماند و انشاالله تیم ملی به جام جهانی صعود کند. من ایرانی هستم و همیشه عاشق تیم ملی کشورم می مانم.