طاهرى: قرارداد برانکو رسمى و معتبر است

على اکبر طاهرى درباره دعوت نشدن خبرنگاران به مراسم تمدید قرارداد برانکو گفت : طبق برنامه قرار بود جلسه  تمدید قرارداد برانکو را بعدازظهر دیروز برگزار کنیم که به علت طولانی شدن جلسه با بازیکنان در هتل المپیک این جلسه برگزار نشد همچنین به ناچار قرار بودامروز به یکى از شهرستانها بروم که این سفر لغو شد براین اساس بهترین وقت را دیدیم که قرارداد برانکو را تمدید کنیم و به این صورت در خدمت خبرنگاران نبودیم.

وى درباره اینکه چه تضمینى وجود دارد که برانکو به تیم دیگری نرود: طبق قوانین موقعى که قراردادى منعقد مى شود و در مراحل قانونى به ثبت مى رسد آن وقت مشکلى پیش نمى آید قرارداد برانکو رسمى و معتبر است و این قرارداد را براى ثبت به سازمان لیگ مى دهیم  همچنین برانکو این قرارداد را امضا کرده و به طور رسمى سرمربى فصل آینده پرسپولیس است و اجازه مذاکره با تیم دیگری را ندارد. 

طاهرى در مورد اینکه چه زمانى حکم مدیرعاملى دریافت مى کند بیان کرد: واژه تأثیرى بر توانمندى در اجراى برنامه ها نمى گذارد همچنین ما نباید به دنبال واژه باشیم امیدوارم بتوانم خدمتى که براى باشگاه بر عهده ام گذاشتند مقبول هواداران باشد. 

وى در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال تمدید قرارداد برانکو امروز انجام شد امیدوارم بتوانیم به اهداف مورد نظر باشگاه برسیم.