مظلومی جسارت لازم را برای دربی ندارد

حسن روشن  در خصوص شرایط تیم استقلال بیان کرد: استقلال از هر نظر بهتر از پرسپولیس بود اما آرامشی که پرسپولیس داشت باعث شد تا این تیم نتایج خوبی را کسب کند و بتواند با کمک مربی خارجی وضعیت فنی بهتری پیدا کند.

 

وی اضافه کرد: مربی خارجی در کل کنترل بیشتری دارد. در ابتدای فصل من در جلسه فنی باشگاه گفتم که مربی خارجی بیاورید که قبول نکردند و ما هم نماندیم. مظلومی مربی بدی نیست اما مربی خارجی فرق می کند. ارزش کار برانکو در این باره بیشتر است. سال گذشته هر دو تیم مشکلات زیادی داشتند و آرامشی وجود نداشت و حالا برانکو این آرامش را داده است.

 

روشن ادامه داد: پرسپولیس سیزدهم جدول بود و اگر مربی ایرانی بود او را می کشتند اما فشار روی برانکو زیاد نبود. البته خوش شانس هم بود که تیم در برخی بازی ها نتیجه گرفت. باید بگویم کار برانکو در حفظ آرامش تیم عالی بود.

 

پیشکسوت استقلال با اشاره به دربی روز جمعه یادآور شد: حساسیت این دربی خیلی زیاد شده است. هر دو مربی اول بدنبال گل نخوردن خواهند بود. تیمی که برنده شود برای قهرمانی می رود و تیم بازنده شرایط بدی پیدا خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه پرسپولیس دیگر زیبا بازی نمی کند، گفت: پرسپولیس الان دیگر خوب بازی نمی کند. بازی با ملوان و یا قبل از آن را ببینید. با این حال ایرادات فنی آن از استقلال کمتر است. استقلال نفرات بهتری دارد اما پرسپولیس با جوان ها خوب بازی کرده است. شاید تا قبل از دیدار برابر ملوان می گفتند پرسپولیس چند تا به استقلال می زند ولی الان فهمیدند که اینطور هم نیست.

 

روشن در خصوص دربی همچنین گفت: استقلال باید خودش را بالاتر ببیند و اعتماد به نفس خود را بالا ببرد. البته من فکر می کنم که مظلومی جسارت این کار را برای دربی ندارد ولی امیدوارم که وی جسارت پیدا کند و نتیجه هر چه باشد به سود تیم ما رقم بخورد و استقلال پیروز شود.

 

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۷ فروردین در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.