خالد شفیعی در مورد پیروزی مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: بازی بسیار خوبی بود، می دانستیم ذوب‌آهن چقدر تیم قوی است و از کادر فنی با دانش بهره می‌برد. از همان ابتدای بازی روی پاس خوب ایوب کلانتری صاحب یک موقعیت تک به تک شدیم که دروازه‌بان ذوب‌آهن به‌خوبی واکنش نشان داد. در کل رشید مظاهری روز بسیار خوبی داشت و اگر او نبود، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند پتانسیل قهرمانی دارد، تصریح کرد: تمام تلاش‌مان رامی‌کنیم یک بازی مستقیم هم مقابل استقلال داریم و استقلال و پرسپولیس هم با هم بازی می‌کنند. تا پایان لیگ اتفاقات زیادی می‌افتد.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با مشکل قلبی دو هوادار این تیم عنوان کرد: متأسفانه این دو اتفاق برای هواداران ما افتاد، اما اکنون وضعیت آنها خوب است. دقایقی پیش با یکی از این هواداران دیدار کردم و خوشحال شدم او وضعیت بهتری دارد.

شفیعی در رابطه با گلی که به ثمر رساند، تصریح کرد: خدا را شکر که توانستم حاصل تلاش بازیکنان تیم را به گل تبدیل کنم. از اینکه گلم 3 امتیازی بود، بیش‌تر خوشحال شدم و از امیرقلعه‌نویی هم به خاطر لطفی که به من دارد، ممنونم.

وی در رابطه با اینکه در دو بازی اخیر نیمکت‌نشین بوده و اینکه آیا این مسئله او را ناراحت نمی‌کند، تصریح کرد: گر خدا ز حکمت ببندد دری، ز رحمت گشاید در دیگری. هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت قرار بگیرد، اما مهم موفقیت تراکتورسازی است. بدون شک من هم ناراحت می‌شوم، ولی تلاشم را بیش‌تر می‌کنم تا به ترکیب اصلی برسم.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با اینکه اعلام کرده گلش را به طلبکارش تقدیم می‌کند و سعید عباسی هم گفته او از شفیعی در هر بازی گل طلبکار است، گفت: من گلم را به همه طلبکارهایم تقدیم می‌کنم و اسم فرد خاصی را نبردم و این گل هم تقدیم به همه طلبکارهایم.

وی در مورد اینکه قرار بود برگه جریمه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی را امضا کند، عنوان کرد: قرار شد با مسئولان باشگاه بنشینیم و در این رابطه صحبت کرده و به تعامل برسیم. این یک مسئله درون‌خانوادگی است.

شفیعی در رابطه با اینکه آیا امیدوار است به خاطر گلی که زده این جریمه را ببخشند، عنوان کرد: هیچ‌وقت به گرفتن پولی بیشتر از حقم راضی نبودم. امیدوارم این مسئله هم ختم به خیر شود.