پرسپولیس می تواند استقلال را شکست دهد

علی دایی در خصوص شهرآورد پایتخت گفت: هر دو تیم در جدول شرایط برابری دارند اما نباید فراموش کرد که برانکو تیمش را از انتهای جدول بالا کشیده و حضور پرسپولیس در جمع مدعیان نشان از سختکوشی و شایستگی این تیم دارد.

او ادامه داد: گرچه همه می‌گویند دربی هم مثل سایر دیدارها 3 امتیاز دارد اما قطعا نگاه‌های هواداران و خیلی از اهالی فوتبال به این دیدار اینگونه نیست و هر دو تیم برد در این دیدار را بسیار ارزشمند می‌دانند؛ به خصوص در شرایط فعلی که رقابت در جدول هم تنگاتنگ و فشرده است. با این وجود امیدوارم رعایت مسائل اخلاقی مثل همیشه در دستور کار هر دو تیم باشد و کسانی که به ورزشگاه می‌آیند یا در خانه به تماشای بازی می‌نشینند شاهد دیداری زیبا و با کیفیت باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد نتیجه دربی روز جمعه گفت: هر دو تیم می‌دانند که باید با برد میدان را ترک کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند؛ با احترام به استقلالی‌ها به عنوان یک پرسپولیسی نه از سر احساسات و تعصب چشم بسته که بر اساس عملکرد دو تیم معتقدم با توجه به بازی‌های خوب اخیر پرسپولیس، شاگردان برانکو می‌توانند برنده دیدار باشند و امیدوارم عصر جمعه با خوشحالی هواداران تیمم همراه باشد.

او در پایان در مورد تعداد گل‌های این بازی تصریح کرد:من اهل پیش‌بینی نتیجه و تعداد گل نیستم؛ فقط می توانم بگویم جوانان پرسپولیس می‌توانند تاثیرگذار ظاهر شوند.