3 بر یک استقلال را می بریم/طارمی هت‌تریک می‌کند

مرتضی فنونی زاده  درباره دربی 82 پایتخت که روز جمعه برگزار می شود، می گوید: اگر یادتان باشد در دربی رفت پرسپولیس دهم بود اما می بینید که اواخر فصل است و الان ما شرایط بهتری نسبت به استقلال داریم.  در این بازی شرایط طوری است که مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد. چون تیم های دیگر از تساوی خوشحال می شوند و شانس شان برای قهرمانی زیاد می شود.

او ادامه می دهد: بازی دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد. این دربی از دربی های قبل زیباتر خواهد بود اما کمی احتیاط هم سرلوحه کار دو تیم قرار می گیرد. با این وجود امیدوارم تیم پرسپولیس برنده بازی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به داور مسابقه دربی تاکید می کند: من بسیار خوشحالم که چند سالی است داور ایرانی برای این مسابقه انتخاب می شود. داوران ایرانی توانمندی داریم که می توانند بازی را سوت بزنند. انتظار جامعه فوتبال از داور مسابقه این است که کاری نکند تا از سرعت مسابقه کم شود. او باید بیشتر بازی را مدیریت کند و زیبایی را به این مسابقه هدیه کند.

فنونی زاده پیش بینی اش از بازی روز جمعه را اینطور بیان می کند: من فکر می کنم با نتیجه 3 بر یک پرسپولیس دربی را می برد. احساسم این است گل استقلال را شهباززاده می زند و طارمی مثل ایمون زاید هت تریک می کند تا دربی را ببریم. طارمی باید با بازی خوب و گلزنی دل پیشکسوتان را به دست بیاورد.