بنگر: پیش از دربی کری خوانی ندارم

محسن بنگر در نشست خبری پیش از بازی استقلال اظهار داشت: این بازی، بازی حساسی برای ما و هواداران ماست و بازی مهمی داریم که امیدواریم سه امتیاز را از آن خود کنیم.. استقلال دوم است و ما سوم پس آنها قویتر هستند باید مراقب باشیم تا گل نخوریم.

وی درباره اینکه آیا به فکر گلزنی به استقلال هست یا نه گفت: مهم گل زدن من نیست وباید تلاش کنیم که سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. 

بنگر درباره هجمه ای که علیه پرسپولیس راه افتاده که این تیم را می خواهند قهرمان کنند،  اذعان داشت: نمی دانم چرا این حرف ها زده می شود. همه چیز تا کنون به ضرر ما بوده است. حتی داوری.  ما در باری با ملوان به دنبال سه امتیاز بودیم و سه امتیاز را گرفتیم. خیلی مشکلات زیادی پیش آمد و اگر آن صحنه ای که داور به ضرر ما نمی گرفت ما می توانستیم زود به گل برسیم و بازی را از آن خود کنیم.

وی درباره گلی که قبلا به استقلال زده بود افزود: من در جام باشگاه های آسیا این گل را زدم. البته الان انگیزه ما این است که در جدول صعود کنیم.

بنگر درباره صحبت های خود قبل از بازی رفت که معتقد بود استقلالی ها بازی بسیار دشواری پیش خواهند داشت عنوان کرد: در آن موقع شرایط متفاوت بود. اما الان ما تیم سوم جدول هستیم و آنها تیم دوم و این نشان می دهد که کار سختی دراین بازی وجود دارد و آنها هم نسبت به گذشته آماده تر شدند. تلاش ما این است که هواداران بازی خوبی ببینند. البته هواداران به ما پیغام داده اند که مغرور نباشیم. همه بازی های ما سخت است حتی بازی هایی که مقابل تیم های پایین جدول داریم. 

مدافع پرسپولیس گفت: من در استقلال بیش از همه با مهدی رحمتی رفیق هستم اما قبل از بازی کری نمی خوانم و کری هایمان بعد از بازی خواهد بود.

وی درباره کری های بین اعداد 4 و 6 گفت: این مساله کری هایی است که بین هواداران وجود دارد. 

بنگر در پیغامی به هواداران در این باره که در دربی چگونه عمل کنند، گفت: این مساله به ما ارتباطی ندارد. امنیت ورزشگاه به عهده ما نیست و بر عهده نیروهای امنیتی و نیروهای انتظامی است. شاید در بازی با تراکتور هواداران آن تیم و از جای دیگری آن نارنجک انداخته شده بود اما این طور نیست که یقه طاهری را بگیرند و بگویند مقصر طرفداران شما و تیم شما است. هر وقت امنیت ورزشگاه بر عهده باشگاه پرسپولیس شد و این مسئولیت به باشگاه محول شد آن موقع هر اتفاقی بیفتد ما مقصر هستیم. امیدواریم این مشکلات هرچه زودتر حل شود.