نشست خبری سرمربی تیم‌های پرسپولیس و استقلال پیش از دربی 82با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر آنها را می‌خوانید.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حدود 20 دقیقه تاخیر به نشست خبری تیمش آمد. دلیل این تاخیر تصادفی که در بزرگراه شهید چمران رخ داده بود عنوان شد.

* برانکو زمانی که به نشست خبری آمد لحظاتی به زبان فارسی با خبرنگاران صحبت کرد.

* یک گروه مستندساز که از کرواسی به تهران آمده‌اند تا از دربی مستندی بسازند همراه با برانکو به نشست خبری آمده و از کنفرانس خبری سرمربی پرسپولیس فیلم گرفته‌اند. این در حالی است که در زمان حضور سرمربی استقلال آنها در سالن حضور نداشتند.

* ازدحام خبرنگاران برای پوشش خبری این دو نشست خبری بسیار زیاد بود به طوری که عده‌ای از خبرنگاران جا برای نشستن نداشتند و ایستاده به کار مشغول بودند.

* دوربین برنامه درشهر که از شبکه تهران پخش می‌شود امروز به نشست خبری آمده بود و به تهیه گزارش از این نشست خبری پرداخت. این دوربین قصد داشت با پرویز مظلومی خارج از سالن کنفرانس مصاحبه‌ای انجام دهد اما سرمربی استقلال اعلام کرد که چون این کار خلاف قوانین است نمی‌توانم بیرون از سالن کنفرانس مصاحبه انجام دهد.

* زمانی که برانکو قصد داشت سازمان لیگ را ترک کند خبرنگاران از وی پرسیدند که اگر دربی را ببرد آیا شیرینی این برد را خواهد داد که او گفت به خبرنگاران بابت پیروزی شام خواهد داد. برانکو همچنین اعلام کرد که با بردن در بازی فردا کار آنها تازه آغاز خواهد شد.

* سرمربی پرسپولیس پس از پایان نشست خبری خود منتظر بود تا با پرویز مظلومی رو در رو شده و با سرمربی استقلال احوالپرسی کند اما به او گفته شده بود که به دفتر مهدی تاج رفته و به همین دلیل برانکو نتوانست قبل از دربی فردا با مظلومی رو در رو شود.

* سرمربی تیم استقلال وقتی متوجه شد نشست خبری برانکو با تاخیر آغاز شده و طبعا نشست خبری او هم با تاخیر برگزار خواهد شد با خنده اعلام کرد که باید هرچه زودتر به اردوی تیمش برود چراکه بازیکنانش منتظرش هستند.

* چهره خندان پرویز مظلومی از نکات جالب این نشست خبری بود به طوری که با اکثر خبرنگاران شوخی می‌کرد و با چهره‌ای خندان در این نشست خبری حاضر شد.

* پرویز مظلومی در ابتدای نشست خبری خود از خبرنگاران خواست تا این دربی را زیاد حساس نکنند این در حالی است که خود این مربی در نشست خبری‌اش اعلام کرد بازی فردا با سایر بازی‌های لیگ فرق می‌کند.

* در پایان نشست خبری مظلومی خبرنگاران به او گفتند که برانکو اعلام کرده دربی را ببرد شام می‌دهد و آیا شما هم به خبرنگاران شیرینی خواهید داد گفت که دستمزد برانکو بالا است و او پول خوبیم می‌گیرد و به همین دلیل می‌تواند شام بدهد که این صحبت‌های مظلومی با خنده حاضرین روبرو شد.

* مظلومی از مسئولان سازمان لیگ برای بازی فردا بلیت می‌خواست اما گویا به تعدادی که او بلیت لازم داشت در اختیارش بلیت قرار داده نشده بود و به همین دلیل وقتی برخی از خبرنگاران از وی درخواست بلیت کردند او گفت که به خود من هم به اندازه کافی بلیت داده نشده است.

* زمانی که پرویز مظلومی قصد داشت از سازمان لیگ بیرون برود درون سازمان با حجت‌ الله بهمنی مدیر روابط  عمومی سازمان لیگ روبرو شد و به حالت شوخی کمر او را همانند کشتی‌گیرها گرفت و با خنده از وی بابت کم بودن بلیت انتقاد کرد.

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال فردا از  ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تا هشتاد و دومین دربی پایتخت انجام شود.