جنگجویان مظلومی را برای فتح دربی چه کسانی هستند؟

به جز روزبه چشمی و محسن کریمی که به دلیل مصدومیت بازی با پرسپولیس را از دست داده‌اند، سایر بازیکنان آماده برگزاری این بازی مهم هستند. هر چند خط خوردن مهدی مومنی و علیرضا رمضانی از لیست 18 نفره استقلال کمی حدس زدن ترکیب 11 نفره استقلال را ساده کرده است، اما هرچه که هست ترکیب فردای آبی‌ها همچنان نکات مبهم زیادی دارد.

اگر اتفاق خاصی نیفتد مهدی رحمتی به طور قطع در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت و حنیف عمران‌زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی و میلادی فخرالدینی 4 مرد خط دفاعی استقلال را تشخیص خواهند داد. بزرگترین ابهام ترکیب آبی‌ها برای بازی فردا انتخاب زوج امید ابراهیمی است جایی که کادرفنی باید انتخاب کند که آیا قرار است وظیفه‌های دفاعی ابراهیمی را بیشتر کنند و یا یک هافبک دفاعی تخصصی را در ترکیب خود خواهند دید و او می‌تواند در حمله‌های استقلال بیشتر شرکت کند.

اگر فردا امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی صرف حضور نداشته باشد، به احتمال فراوان محمدرضا خرسندنیا زوج او را تشکیل خواهد داد. آنطور که از تمرینات روزهای گذشته آبی‌ها پیداست، یعقوب کریمی و خسرو حیدری دو وینگر استقلال خواهند بود اما مصدومیت شیحی و اینکه احتمال دارد او به بازی فردا نرسد احتمالا جابر انصاری را به عنوان هافبک پشت مهاجم وارد ترکیب اصلی می‌کند. سجاد شهباززاده هم فردا به عنوان تک مهاجم استقلال وظیفه گل زدن به حریف دیرینه را خواهد داد.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده.