استقلال دیگر آن قدرت سابق را ندارد

شاهین بیانی در مورد شکست سنگین استقلال در دربی 82، گفت: فکر می‌کنم جدای از نتیجه بازی خوبی را مشاهده کردیم. در روزی که پرسپولیس بهتر بود استقلال در طول بازی می‌توانست در برخی شرایط به بازی بازگردد. موقعیت گلزنی داشتیم اما متأسفانه خوب عمل نکردیم.

وی افزود: ساختار دفاعی استقلال بسیار ضعیف بود و برایم جای تعجب داشت که چرا وقتی کادر فنی می‌دید پرسپولیس نقطه قوتش جناح راست است و دائم از آنجا حمله می‌کند یک بازیکنی که مصدومیت دارد را در جناح چپ به کار گرفته و بعد از تعویض یکی از هافبک‌های دفاعی را به آن جناح متمایل نمی‌کند تا فشار حملات پرسپولیس را بگیرد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه مشکل این تیم کجاست که پس از شروع خوب در لیگ برتر این روزها وضعیت بدی دارد، اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم استقلال خیلی جوان است و همین که در هفته‌های ابتدایی استقلال صدر بوده این تیم کار بزرگی کرده است. فکر می‌کنم مصدومیت روزبه چشمی خیلی به این تیم ضربه زد کاملاً نبود او تیم را دچار مشکل کرده است. استقلال آن قدرت قبل را به نظر می‌رسد که ندارد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با اینکه آیا با این شکست می‌توان تیم را جمع کرد، عنوان کرد: هنوز قهرمان مشخص نشده و مطمئناً تیم‌های بالایی استقلال امتیاز از دست خواهند داد باید از لحاظ روحی روی تیم کار شود و استقلال را به جدول بازگرداند. این تیم می‌تواند همچنان قهرمان شود.

بیانی در رابطه با اینکه به نظر می‌رسد کادر فنی استقلال نمی‌تواند به مظلومی مشاوره لازم را بدهد، تصریح کرد: برایم عجیب بود که جناح چپ تیم تقویت نمی‌شد وقتی پرسپولیس از آن جناح استقلال را تحت فشار قرار داده باید تدبیری اندیشیده می‌شد البته هنوز هیچ چیز تمام نشده و استقلال مطمئناً یکی از شانس‌های قهرمانی است اما این تیم باید خودش را بازگرداند.