عملکرد استقلال به آدم حالت تهوع می داد

حسن روشن درباره شکست آبی پوشان مقابل پرسپولیس در دربی 82 اظهار داشت: «بازی را چند دقیقه می دیدم و سریع به دستشویی می رفتم زیرا عملکرد استقلال به آدم حالت تهوع می داد. متاسفانه هیچ کس نمی داند که چرا این آقایان بازیکن خارجی خریدند. مگر بابای پروپجیچ به استقلال پول داده است که او را آورده اند و بازی اش نمی دهند؟ بازیکن خارجی وقتی جذب می شود و برایش پول می دهند نباید روی نیمکت بنشیند چون لابد از بازیکن های داخلی بهتر بوده که وی را جذب کرده اند.»

 

روشن در ادامه افزود: «استقلال شانس آورد که 20 گل در این بازی نخورد. این بازی نشان داد که حرف های ما اول فصل وقتی می گفتیم مظلومی و منصوریان نیایند چون می سوزند درست بود. پرسپولیس حتی وقتی دوازدهم جدول بود آرامشی داشت که کادر فنی استقلال در زمان صدرنشینی نداشتند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر کادر فنی به تیم شوک مثبتی وارد خواهد کرد، گفت: «برکنارش کند که چه شود؟ کدام آدم احمقی مربیگری این استقلال را قبول می کند. آقایان باید زودتر به فکر می افتادند نه حالا. به نظر من اگر یک مربی خارجی روی نیمکت می نشست استقلال شرایط بهتری داشت.»

 

روشن در پایان گفت: «پرویز مظلومی باید جرات داشته باشد و اگر دخالتی در کارش شده و پشت پرده ای وجود داشته است بر زبان بیاورد.»